Davids schakelde Ballack nog regelmatig uit. Hij onderbrak menige Duitse aanval. DIe moet blijven.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:47 schreef sooty het volgende:
Davids. - De vooormalige terriër van NL heeft het niet meer.
v. Bronkhorst - Mijn schoonmoeder gooit beter in.
Zenden - Heeft zijn beste tijd blijkbaar gehad.
Normalitair ben ik wel een fan van Davids. Om het eufimistisch te zeggen: hij oogde nogal vermoeid vanavond...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:07 schreef Barca het volgende:
[..]
Davids schakelde Ballack nog regelmatig uit. Hij onderbrak menige Duitse aanval. DIe moet blijven.
...
Ja, hij moest zo veel doen!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:12 schreef sooty het volgende:
[..]
Normalitair ben ik wel een fan van Davids. Om het eufimistisch te zeggen: hij oogde nogal vermoeid vanavond...
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:12 schreef Barca het volgende:
[..]
Davids hoort ook in de basis elf!
Dus ...
Doel: Sar
Verdediging van rechts naar links: Reiziger, Heitinga, De Boer en Zenden
Middenveld van rechts naar links: Sneijder, Davids, Overmars
Aanvallende middenvelder: Van der Vaart
Aanvallers: Kluivert en Makaay
Robben voor de 2e helft en Pi-Air als pinch-hitter voor het laatste half uur.
Helemaal mee eens, ik stel voor oms eens een hele wedstrijd te kijken welk percentage van v/d Meijdes balcontacten goed zijn... Ik denk nog geen 20/30 procent.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:19 schreef Andiyan het volgende:
Gooi van der Meyde eruit! Op die voorzet na, was het de hele wedstrijd NIETS
Ja, dusquote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:17 schreef rickyB het volgende:
VAN DE SAR
Asjeblieft geeft een andere keeper eens de kans. Hij staat er iets te lang
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:17 schreef Peter_Griffin22 het volgende:
dick advocaat
Kan ook. En dan Sneijder centraal. In het centrum van de verdediging De Boer en Davids.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:28 schreef vdHoek het volgende:
Vd Meyde als eerste.
Ik zou echt balen als Ajax hem daadwerkelijk terughaalt.
Bouma en van Bronckhorst mogen van mij ook langs de kant. (Zenden naar achteren en Robben op links, Overmars op rechts)
Amen.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:19 schreef Andiyan het volgende:
Gooi van der Meyde eruit! Op die voorzet na, was het de hele wedstrijd NIETS
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:51 schreef weathergirl het volgende:
Davids op de bank en Kluivert eruit houden...
Oui!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:58 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Andy van der Meyde.
Dat is gewoon een matige flankspeler. En matig is niet goed genoeg.
quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:00 schreef sampoo het volgende:
Bouma, Zenden, v/d Meyde, v Nistelrooy en v/d Vaart. Althans niet meer in de basis.
HALLOOOOOO...Die gast ( van Nistelrooy kreeg van zijn vleugelspelers ook he-le-maal niets normaal aangespeelt.quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:02 schreef HAL9000S het volgende:
Waarom v Nistelrooy niet? Die gast stond helemaal op een eiland en kreeg maar een fatsoenlijke bal toegespeeld die hij gelijk verzilverde...knap hoor.
Nou, 10x de bal zo maar uit het veld schoppen mag (nee moet!) je Van N. wel verwijten!quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:11 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Je mag van Nistelrooij niks verwijten. Het is een tactisch probleem, waar hij slachtoffer van is. De aanvoer is sowieso te mager. En ik vind dat de ballen vanuit het centrum verkeerd worden aangespeeld, namelijk op Nistel in de dekking, die vaak dubbel gedekt wordt dus alleen kan kaatsen of balverlies leidt.
Klopt want Davids moest de verdediging helpen en Cocu speelde kut!quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:13 schreef Desiderius het volgende:
Het probleem lag op het middenveld in mijn visie, er werd geen vleugelspeler gelanceerd..
Ze speelden geen 4 - 3 - 3.quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:14 schreef HAL9000S het volgende:
Wat dacht je van het ontbreken van enig fatsoenlijk spel over de vleugels? Wat is het nut van een mooie 4-3-3 opstelling als je er de spelers niet voor hebt met als gevolg idd dat tactisch probleem waar Van het slachtoffer is.
Volgende keer gewoon ROBBEN opstellen.
Dat was toch wel het uitgangspunt dacht ik..quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:14 schreef Barca het volgende:
[..]
Ze speelden geen 4 - 3 - 3.
iddquote:Op woensdag 16 juni 2004 00:15 schreef Desiderius het volgende:
[..]
Dat was toch wel het uitgangspunt dacht ik..
Ja, maar ze speelden het niet. Heb je niet gekeken of zo?quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:15 schreef Desiderius het volgende:
[..]
Dat was toch wel het uitgangspunt dacht ik..
Uitgangspunt is niet hetzelfde als het daadwerkelijk doen.quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:17 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
idd
Oooooowwwquote:Op woensdag 16 juni 2004 00:09 schreef HAL9000S het volgende:
Dat "'knap hoor was niet sarcastische bedoelt...maw ik heb dezelfde mening over Vantheman als jíj
Ja uiteraard, ik denk dat alleen al Robben op links veel zal schelen.quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:21 schreef Letterman het volgende:
[..]
Oooooowwwmaarre dan ben je ook met me eens dat Advocaat zijn syteem moet aanpassen op de kwaliteit van Vanthe man?
Was dat maar zo man. Dan kregen we meer ruimte.quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:21 schreef Desiderius het volgende:
Er blonk iniedergeval niemand uit wat mij betreft deze wedstrijd, en NL heeft het getroffen dat ze geen puur op offensief ingestelde tegenstander hadden want Stam bijvoorbeeld moest bijhoorlijk met handen en voeten corrigeren af en toe.
Ik dacht dat je het over de opstelling had, maar blijkbaar had je het over het spel in het algemeen.quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:18 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja, maar ze speelden het niet. Heb je niet gekeken of zo?
Helemaal niet.quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:22 schreef RuudGullit het volgende:
Bouma, lijkt me duidelijk.
Ik denk dus dat we dan de doelpunten links en rechts om de oren hadden gekregen, jammer maar helaas.quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:22 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Was dat maar zo man. Dan kregen we meer ruimte.
Je kon gewoon zien dat ze 4 - 2 - 3 - 1 speelden.quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:23 schreef Desiderius het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over de opstelling had, maar blijkbaar had je het over het spel in het algemeen.
Dat het niet lukte wil in mijn optiek niet zeggen, dat ze niet 4-3-3 speelden, maar bij jou wel
Toch wel, want daar ben je mee bezig ook al lukt het nietquote:Op woensdag 16 juni 2004 00:32 schreef Barca het volgende:
[..]
Je kon gewoon zien dat ze 4 - 2 - 3 - 1 speelden.
De bedoeling was 4 - 3 - 3 maar dat speelden ze niet.
Als ik een vrouw ga neuken met als doel een kind te baren maar of zij heeft iets of ik heb iets en het lukt niet. Zijn we dan een kind aan het baren? Nee!
Zwaar klotuh. Die hoort er gewoonweg niet in.quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:31 schreef Desiderius het volgende:
Hoe vonden we van der Vaart vanavond Fok!ers? Heb er nog niet veel mensen overgehoord
Nee dus.quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:34 schreef Desiderius het volgende:
[..]
Toch wel, want daar ben je mee bezig ook al lukt het nietgenoeg daarover
ontopic
![]()
Bovendien is hij te langzaam en fysiek totaal geen macht.quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:36 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik vind, en verklaar me maar voor gek, dat Seedorf de positie achter de spitsen moet krijgen. Van der Vaart moet van die plek af, want dan moet ie z'n verstand gebruiken en dat is niet z'n sterkste punt.
Ik denk dat we die conclusie wel mogen trekken na vanavond. Van der Vaart speelde een domme wedstrijd. Maakte de verkeerde beslissingen.
Nee, dat vind ik wel een goed idee!quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:36 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik vind, en verklaar me maar voor gek, dat Seedorf de positie achter de spitsen moet krijgen. Van der Vaart moet van die plek af, want dan moet ie z'n verstand gebruiken en dat is niet z'n sterkste punt.
Ik denk dat we die conclusie wel mogen trekken na vanavond. Van der Vaart speelde een domme wedstrijd. Maakte de verkeerde beslissingen.
Ik ook. Zijn we het ook eens met elkaar eens!quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:45 schreef HAL9000S het volgende:
Ben het idd eens met het Seedorf verhaal
Mee eens.quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:47 schreef Desiderius het volgende:
Overmars vond ik (door velen in mijn omgeving al aangeduid met : 'heeft z'n beste tijd gehad & is veel te langzaam vergeleken met die jongeren') een goede kracht vandaag.
Niet echt goed ofzo, erg middelmatig om eerlijk te zijn. Je zal hem niet missen.quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:31 schreef Desiderius het volgende:
Hoe vonden we van der Vaart vanavond Fok!ers? Heb er nog niet veel mensen overgehoord
Ik had mn twijfels bij die wissel, maar die Friedrich was blijkbaar wel behoorlijk bang van hem iddquote:Op woensdag 16 juni 2004 00:47 schreef Desiderius het volgende:
Overmars vond ik (door velen in mijn omgeving al aangeduid met : 'heeft z'n beste tijd gehad & is veel te langzaam vergeleken met die jongeren') een goede kracht vandaag.
quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:46 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik ook. Zijn we het ook eens met elkaar eens!
Oh en ontopic: Zenden eruit. Ik zou zeggen v/d Meyden ook, maar er zijn niet echt veel andere opties op rechts, zeker nu Seedorf daar niet wil spelen.quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:48 schreef Dr_SnUgGles het volgende:
[..]
Ik had mn twijfels bij die wissel, maar die Friedrich was blijkbaar wel behoorlijk bang van hem idd![]()
Ja hoor. Ben ik niet op tegen. Welke ploeg heeft de mooiste meiden?quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:49 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Een keer samen korfbal kijken?
Gek dat Kluivert met dezelfde aanvoer toch 25.000.000 kansen kan missen en een assist kan geven daar waar v Nistelrooy 25.000.000 keer over de bal struikelt. Kluivert en v Nistelrooy zijn ongeveer even productief wat goals betreft maar Kluivert heeft nog wel eens een assist in huis.quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:07 schreef Letterman het volgende:
[..]
HALLOOOOOO...Die gast ( van Nistelrooy kreeg van zijn vleugelspelers ook he-le-maal niets normaal aangespeelt.
1 kans was voldoende voor hem. Alleen hij en makaay zijn daartoe in staat. Een Kluivert bijv heeft ongeveer 25.000.000 kansen nodig om eens te scoren. Dus Kluivert aub alvast naar huis terug sturen. Met hem mee mogen van der Meyde, Davids (helaas is die uitgeblust) en Boudewijn Zenden die mag naar huis lopen, dan heeft die slappe zak hooi tenminste nog wat gedaan in z´n leven![]()
Precies!quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:55 schreef sampoo het volgende:
[..]
Gek dat Kluivert met dezelfde aanvoer toch 25.000.000 kansen kan missen en een assist kan geven daar waar v Nistelrooy 25.000.000 keer over de bal struikelt. Kluivert en v Nistelrooy zijn ongeveer even productief wat goals betreft maar Kluivert heeft nog wel eens een assist in huis.
V Nistelrooy had ook een gigantische kans na 2 minuten. He made a meal out of it! Kans uiteindelijk goed benut maar Kluivert had die van 2 minuten gemaakt en een assist gegeven. Dat was dan 2-1 geweest.
Er staat assist. Dat is iets anders dan scoren.quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:57 schreef du_ke het volgende:kluivert die na 2 minuten al gescoord zou hebben
. Die dwaas heeft een half uur nodig om warm te lopen en is daarna uitgeblust. Hij heeft z'n beste jaren reeds achter zich.
Leuke speler voor PSV, komt gewoon tekort voor de echte top. Meer valt er niet over uit te leggen.quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:24 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Helemaal niet.
Mag je uitleggen.
yep.quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:58 schreef Steijn het volgende:
Is 4-3-3, vier verdedigers, drie middenvelder en 3 aanvallers? Of andersom?
Misschien heeft ie nog wel wat mooie jaren, maar 2004 zal zijn jaar niet meer worden.quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:57 schreef du_ke het volgende:kluivert die na 2 minuten al gescoord zou hebben
. Die dwaas heeft een half uur nodig om warm te lopen en is daarna uitgeblust. Hij heeft z'n beste jaren reeds achter zich.
Oh dat zal best, maar momenteel is het weinig soeps. Maar ben benieuwd wat hij in de premier leauge kan uitvoeren.quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:59 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Misschien heeft ie nog wel wat mooie jaren, maar 2004 zal zijn jaar niet meer worden.
Bullshit-cliche.quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:58 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Leuke speler voor PSV, komt gewoon tekort voor de echte top. Meer valt er niet over uit te leggen.
Doet niets af aan het punt dat die dwaas een dramatische wedstrijd heeft gespeeld. Als we de eerste ronde naar huis willen dan moeten we vooral met RvN voorin spelen. Je creeert met die plank helemaal niks. Je hebt totaal geen afspeel mogelijkheden. Er is totaal geen opbouw mogelijk. En elke keer als je druk wil zetten raak je door die kneus de bal kwijt.quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:58 schreef HAL9000S het volgende:
jammer dat jullie stelling allemaal hypothetisch als fuck zijn, Van Nistelrooy heeft ons iig gered vanavond.
Foutloos? Ik heb 'm geen enkele keer een man zien dekken.quote:Op woensdag 16 juni 2004 01:43 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Bullshit-cliche.
Bouma speelde een foutloze wedstrijd.
Er is opbouw over de flanken mogelijk als je Robben en Overmars opstelt, als je Van Nistelrooy opstelt in een systeem dat totaal niet functioneerd gek he dat hij dan maar een keer scoort. Kluivert zit het hele seizoen al in een vormcrisis en Makaay heet niet voor niks das Fantoom...nee dan heb ik liever Van Hooydonk en Ruud.quote:Op woensdag 16 juni 2004 09:20 schreef nikk het volgende:
[..]
Doet niets af aan het punt dat die dwaas een dramatische wedstrijd heeft gespeeld. Als we de eerste ronde naar huis willen dan moeten we vooral met RvN voorin spelen. Je creeert met die plank helemaal niks. Je hebt totaal geen afspeel mogelijkheden. Er is totaal geen opbouw mogelijk. En elke keer als je druk wil zetten raak je door die kneus de bal kwijt.
Nee, dan nog liever Makaay en Kluivert voorin. Die weten namelijk wel iets te creeeren. Ik mis liever nog 20 kansen in een wedstrijd om dan nog een paar keer te scoren, dan dramatisch te spelen en te hopen op een oppertunistisch moment van RvN.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |