abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 juni 2004 @ 22:05:41 #1
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_19921734
mijn buurvrouw is helemaal gek van oranje en het nederlands elftal, en heeft daarom haar ezel oranje geverfd. ik heb haar er op aangesproken dat dat dierenmishandeling is, en dat het niet goed is voor ezels om oranje te zijn, maar zij ziet het probleem er niet van in

wat voor stappen kan ik ondernemen om te zorgen dat de ezel schoon wordt, en niet weer opnieuw geverfd wordt?
pi_19921779
Mja. . . je zou de betreffende ezel natuurlijk af kunnen spuiten met water, ik neem aan dat ze de ezel niet met lak heeft geverfd.. .. . .
Heel verhaal en alles.
pi_19922689
Foto?
pi_19922694
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 22:05 schreef Alicey het volgende:
mijn buurvrouw is helemaal gek van oranje en het nederlands elftal, en heeft daarom haar ezel oranje geverfd. ik heb haar er op aangesproken dat dat dierenmishandeling is, en dat het niet goed is voor ezels om oranje te zijn, maar zij ziet het probleem er niet van in

wat voor stappen kan ik ondernemen om te zorgen dat de ezel schoon wordt, en niet weer opnieuw geverfd wordt?
Dieren bescherming bellen...? t ligt er aan of het een water verf is of een schadelijke verf..
  dinsdag 15 juni 2004 @ 22:39:35 #5
35002 sj44k
Goedgekeurd door de NVVH
pi_19922837
zeikerd...
ongenuanceerd wezen
  † In Memoriam † dinsdag 15 juni 2004 @ 23:41:35 #6
43556 miss_dynastie
pi_19924782
Is dit mishandeling? Lijkt me niet! Die verf hoeft niet schadelijk te zijn bovendien zit mijn witte kat met een rood en een blauw streepje op zijn wang nu
pi_19927960
ROFLMAO
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
  woensdag 16 juni 2004 @ 07:04:53 #8
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_19927985
Wij hebben het hondje van een vriend van mij ook helemaal groen gespoten met carnaval

Volgens mij kan dit echt geen kwaad hoor
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  woensdag 16 juni 2004 @ 09:18:06 #9
1175 Duckman
Is me er eendje
pi_19928844
Het lijkt me verstandig dat je de ezel 's nachts, als je buurvrouw slaapt, ontvoert, in je wasmachine stopt, wasmiddel en wasverazchter erbij (misschien ook wat Vanish erbij), even op 40 graden wassen (gewoon programma voor bonte was), daarna laten drogen (eventueel fohnen), vervolgens de ezel meenemen naar het bos (elk bos met bomen voldoet) en daarna vrij laten, zodat hij samen met eventuele nieuwe vriendjes nog een gelukkig leven kan leiden...

Als je buurvrouw de volgende ochtend aan je vraagt waar haar ezel is gebleven, met een ernstig gezicht zeggen dat je het niet weet, maar wel zeker weet dat hij het nu vast beter heeft dan bij haar...
"Dat de geschiedenis zich herhaalt, is vooral daarom zo leerzaam, omdat zij zich nooit op dezelfde wijze herhaalt. Men kan dus even goed beweren, dat de geschiedenis altijd weer nieuw is." - Simon Vestdijk
pi_19928919
Echte ezel of bedoel je gewoon haar man?
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_19929114
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 09:18 schreef Duckman het volgende:
Het lijkt me verstandig dat je de ezel 's nachts, als je buurvrouw slaapt, ontvoert, in je wasmachine stopt, wasmiddel en wasverazchter erbij (misschien ook wat Vanish erbij), even op 40 graden wassen (gewoon programma voor bonte was), daarna laten drogen (eventueel fohnen), vervolgens de ezel meenemen naar het bos (elk bos met bomen voldoet) en daarna vrij laten, zodat hij samen met eventuele nieuwe vriendjes nog een gelukkig leven kan leiden...

Als je buurvrouw de volgende ochtend aan je vraagt waar haar ezel is gebleven, met een ernstig gezicht zeggen dat je het niet weet, maar wel zeker weet dat hij het nu vast beter heeft dan bij haar...
Goed advies. Kunnen we niet andersom doen: die buurvrouw aan een boom vastbinden in het bos ?
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
pi_19929138
Genoeg onzin op de vroege morgen.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')