Palmers onder elkaar?quote:Op woensdag 16 juni 2004 09:32 schreef kepler het volgende:
de-sjaak, Sjo, FormerlyKnownAs, botterfly en Yvonne hebben allen een invite gekregen.
Het zal we hard gaan vandaag, aangezien ik gisteren 3 invites had. En vandaag had ik er zelfs 5!!
THANKS!!! En nu wachten op de invitesquote:Op woensdag 16 juni 2004 09:32 schreef kepler het volgende:
de-sjaak, Sjo, FormerlyKnownAs, botterfly en Yvonne hebben allen een invite gekregen.
Het zal we hard gaan vandaag, aangezien ik gisteren 3 invites had. En vandaag had ik er zelfs 5!!
quote:Op woensdag 16 juni 2004 09:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Palmers onder elkaar?![]()
(nee geintje)
Stel je voor dat al die 60 mensen tegelijkertijd de eerste 3 gaan inviten...wat een ramp zal dat wordenquote:Op woensdag 16 juni 2004 07:23 schreef Maanvis het volgende:
Vandaag gaat het hem worden! Ik voel het!!!!T
V
P
Immers, als er vandaag invites vrijkomen dan is dat voor +/- 60 mensen toch? 60 x 3 = 180, om even een heel optimistische schatting te geven.
ja idd ik vroeg het al in deel 4 ...quote:Op woensdag 16 juni 2004 09:53 schreef devzero het volgende:
10 MB (lees dan ook eens alle topics door)
Hartstikke bedankt!!!!quote:Op woensdag 16 juni 2004 09:32 schreef kepler het volgende:
mensen verplaatst. Toevoegen doe ik even niet, dat zal Jump later in de middag doen.quote:Op woensdag 16 juni 2004 09:32 schreef kepler het volgende:
Heb een TH55, T3 is alweer passéquote:Op woensdag 16 juni 2004 09:51 schreef kepler het volgende:
[..]als jij mij je T3 geeft
![]()
De server is igg wel lekker vlot, net getest met een mp3tje en ik zat aan de 600 kb/secquote:Op woensdag 16 juni 2004 09:55 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Ben luiHoop dat er binnenkort er een soort DCC bot die bestanden in stukken van 10 MB deelt en dan verstuurt naar gmail adressen
Iets anders dan eMule
quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:12 schreef Me_Wesley het volgende:
De server is igg wel lekker vlot, net getest met een mp3tje en ik zat aan de 600 kb/sec
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |