T heeft z'n vlagen..quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:41 schreef Tha_T het volgende:
Topic loopt niet zo snel als de vorige keer
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:41 schreef Jump het volgende:
Ok, het totaal aantal wachtenden is enorm gedaald. doordat ik men where clausule vergeten was telde die alle records in de database
Komt morgen denk ik.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:44 schreef erikvw het volgende:
nee de invites ook niet....
heb mailtje naar je email gestuurd dat in je profiel staatquote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:45 schreef mschol het volgende:
[..]slecht van je Jump had ik niet verwacht van jou..
edit:
zou ik inmogen zien hoe je die nette lijstjes creeert in 1 plaatje??
(1 lange rij is voor mij nog wel te doen maar een zwik naast elkaar is toch eff wat anders der naar kijken
thnx!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:48 schreef Jump het volgende:
Overzicht totale wachtlijst
Omdat nu enkel de eerste 100 getoont worden weet je niet waar je staat als je er niet opstaat.
OVERZICHT HIER
gelieve het plaatje hier niet als img neer te poten, aangezien deze anders beetje teveel bandbreedte zou trekken
[..]
heb mailtje naar je email gestuurd dat in je profiel staat
edit 2:
ik ga maffen. als er wijzigingen zijn, ik zal morgenvroeg nog eens proberen kijken. anders zal het rond de middag zijn
moet je wel je email-adres opgevenquote:Op woensdag 16 juni 2004 01:55 schreef Gatalin het volgende:
Kan ik worden toegevoegd aan de invitatielijst? Bij voorbaat dank.
fred@rotmail.nlquote:Op woensdag 16 juni 2004 02:32 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
moet je wel je email-adres opgeven
quote:Op woensdag 16 juni 2004 02:07 schreef -Xerxes- het volgende:
Jezus christus, dit topic staat gewoon elk moment van de dag in de AT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |