ik ook niet :'( en nederland heeft ook niet eens gewonnen :'(quote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:54 schreef Slarioux het volgende:
Ik heb nog geen nieuwe lading invites, helaas
niet zeuren! gelijkspel was goed genoegquote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:04 schreef keijz het volgende:
[..]
ik ook nieten nederland heeft ook niet eens gewonnen
kutavond
Het wordt echt een tyfuslange lijst anders en dat is erg irritant.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:03 schreef brainiac11 het volgende:
toch jammer da er maar 100 getoond worden, zo kan je niet zien op welke plaats en of je er wel op staat.. (ik vertrouw jullie wel hoor, maar ben gewoon zooo bang dat mijn berichtje per ongeluk werd overgeslagen, en ik nooooit aan een account zal komen, en de rest van mn levensdagen zal slijten zonder...)
zal morgenavond eens kijken voor een lijstje van de 10 laatste. zo kan je kijken als je toegevoegd bent of nietquote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:03 schreef brainiac11 het volgende:
toch jammer da er maar 100 getoond worden, zo kan je niet zien op welke plaats en of je er wel op staat.. (ik vertrouw jullie wel hoor, maar ben gewoon zooo bang dat mijn berichtje per ongeluk werd overgeslagen, en ik nooooit aan een account zal komen, en de rest van mn levensdagen zal slijten zonder...)
ja over heel de wedstijd gezien wel, mja ik had toch liever gewonnenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:06 schreef niksan het volgende:
[..]
niet zeuren! gelijkspel was goed genoeg![]()
zal eens kijken voor een gewoon lijstje straksquote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:11 schreef PeeJie_ het volgende:
Kan je niet alsnog een linkje maken naar het heeeeeeele lange lijstje zodat mensen het toch kunnen zien ?
inderdaad. zie het aan dataverkeer en hits op avatarquote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:21 schreef qu63 het volgende:
het aantal views schiet ook wel omhoog zeg in zo'n topic
ja jij komt ook sowieso op elke pagina voorquote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:22 schreef Jump het volgende:
[..]
inderdaad. zie het aan dataverkeer en hits op avatar
er zjn er met meer dan 120.000 views alsek mij goed herinnerquote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:24 schreef whoops het volgende:
[..]
ja jij komt ook sowieso op elke pagina voor
[offtopic]
ben trouwens benieuwd wat het meeste bezochte topic ooit is...
deze heeft er bijna 40.000
[/offtopic]
Daarvoor moet je bij Arcee wezen.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:24 schreef whoops het volgende:
[..]
[offtopic]
ben trouwens benieuwd wat het meeste bezochte topic ooit is...
deze heeft er bijna 40.000
[/offtopic]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |