En wat zeggen we dan?quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:50 schreef de_sjaak het volgende:
invite ontvangen...
Het eerste plekje waar ik je kan invoegen is een plekje of 30 verder van waar je normaal zou staanquote:Op woensdag 16 juni 2004 12:54 schreef Jump het volgende:
[..]
ik zal eens kijken in het vorige topic en eventueel zien waar ik je kan toevoegen
ik had het al een keer geopperd:quote:Op woensdag 16 juni 2004 13:04 schreef Jump het volgende:
[..]
Het eerste plekje waar ik je kan invoegen is een plekje of 30 verder van waar je normaal zou staan
ik heb nu helaas niet de tijd om nog eens alle topics te overlopen. zo veel werk zijn. maar als ik nog iemand per ongeluk vergeet. sorry![]()
![]()
ik ga je zometeen toevoegen
niet in elk geval hoorquote:Op woensdag 16 juni 2004 12:11 schreef dutch-tweaker het volgende:
[..]
met pop mail. heb je die gig toch niet meer nodig![]()
In het nieuwe topic zal ik de OP beetje aanpassen. dat ze het moeten mailen. waarin hun username, emailadres en fok usernummer staat. anders ga iedereen gaan mailen. het gaat dan ook iets rustiger worden in dit topicquote:Op woensdag 16 juni 2004 13:06 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ik had het al een keer geopperd:
is het niet handiger aanmeldingen via de mail te doen? lijkt mij stukken overzichtiger. gewoon een hotmail accountje aanmaken: fok-gmail@hotmail.com of zo.
ah er is al over nagedacht zie ik.quote:Op woensdag 16 juni 2004 13:09 schreef Jump het volgende:
[..]
In het nieuwe topic zal ik de OP beetje aanpassen. dat ze het moeten mailen. waarin hun username, emailadres en fok usernummer staat. anders ga iedereen gaan mailen. het gaat dan ook iets rustiger worden in dit topic
Was een foutje. slar had je per ongeluk dubbel toegevoegdquote:Op woensdag 16 juni 2004 13:11 schreef Vince22 het volgende:
Hey... heeel raar... ik sta bij de 75 gelukkigen.. maar heb niks in me mailbox... is er iets foutgegaan??
:'(
had al ergens in het topic gezet voor te mailen. maar nog niet echt over nagedachtquote:Op woensdag 16 juni 2004 13:11 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ah er is al over nagedacht zie ik.
niet gokken, eerst lezen....quote:Op woensdag 16 juni 2004 13:12 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik gok maar hoor maar je moet bij de eerst 10 staan om mail te krijgen
quote:Op woensdag 16 juni 2004 13:15 schreef alsem het volgende:
[..]
niet gokken, eerst lezen....![]()
dank u welquote:Op woensdag 16 juni 2004 13:00 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
En wat zeggen we dan?
100MBquote:Op woensdag 16 juni 2004 13:39 schreef hooibaal het volgende:
*hooibaal heeft niet alle 9 topics doorgelezen, dan weet je dat vast*
Maarreh, ik heb dus (al heel lang) een Yahoo-mailaccount en sinds vanmorgen heb je daar dus ook 100MB opslagruimte.
Mooi man! Heb ik geen gmeel nodig
Ach de ontwetendheid.. zooo schattigquote:Op woensdag 16 juni 2004 13:39 schreef hooibaal het volgende:
Maarreh, ik heb dus (al heel lang) een Yahoo-mailaccount en sinds vanmorgen heb je daar dus ook 100MB opslagruimte.
waarom 100 als je 1000 kan hebben??quote:Op woensdag 16 juni 2004 13:39 schreef hooibaal het volgende:
niet lachen met yahoo, of ik verplaatst je naar vanachterquote:Op woensdag 16 juni 2004 13:40 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
100MB![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |