Cheers mate.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 20:10 schreef Stuart het volgende:
Ik draag ook geen oranje outfit, omdat ik voor Engeland ben (ben trouwens ook Brits)
Dus je lust ook geen bier?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 20:10 schreef Stuart het volgende:
Ik draag ook geen oranje outfit, omdat ik voor Engeland ben (ben trouwens ook Brits)
Da's gek dan. Of niet?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 20:12 schreef -DEVON- het volgende:
[..]
Dus je lust ook geen bier?
ontopic: Ik wel dus, maar gewoon voor de lol. Niet omdat ik zo van voetbal houd ofzo
Dan nog. Ik sta ook nooit te juichen in een stadion.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 20:12 schreef vdHoek het volgende:
Aangezien ik dat iets vind voor een gigantisch groepsverband, oftewel voor in het stadion.
Groen haar???quote:Op dinsdag 15 juni 2004 20:13 schreef Redux het volgende:
Oranje staat me helaas niet
Ja, 20% van de mensen die de wedstrijd volgen of?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 20:16 schreef Tranceptor het volgende:
Er stond zondag een artikel in de Telegraaf dat maar 20% van de mensen oranje stond, ik hoor daar niet bij...
Ik stond zaterdag een horlogebandje af te rekenen in de V&D en die kassa stond bij de oranje spullen, kreeg toch echt het idee dat die lui die daar oranje spullen aan het afrekenen waren een grote daad voor het vaderland aan het verrichten waren horen. Maar goed, misschien moet SC maar uitleggen hoe dat zit...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 20:18 schreef Sjaakman het volgende:
Ik draag geen oranje kleding omdat ik niet de indruk heb dat het voetbalkijken daar prettiger door zal worden en dat de prestaties van het Nederlands elftal daar niet direkt positief mee te be-invloeden zijn.
Daarbij, ik heb geen oranje kleding, en ik zal het ook niet kopen om bovenstaande redenen.
eeeeeeeeeej Bluezz je zit in het EK-forumquote:Op dinsdag 15 juni 2004 20:20 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb geen zin om op mijn buurgenoten te lijken
Die kleur staat ook niet bij het groene van het grasveld hè...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 20:21 schreef sebaz het volgende:
Zelfs 'Oranje' speelt niet in oranje shirts...kan je nagaan....![]()
Oepsquote:Op dinsdag 15 juni 2004 20:23 schreef just me het volgende:
eeeeeeeeeej Bluezz je zit in het EK-forum
Wat voor kleur?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 20:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik stond zaterdag een horlogebandje af te rekenen in de V&D en die kassa stond bij de oranje spullen, kreeg toch echt het idee dat die lui die daar oranje spullen aan het afrekenen waren een grote daad voor het vaderland aan het verrichten waren horen. Maar goed, misschien moet SC maar uitleggen hoe dat zit...
Lolbroek.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 20:25 schreef Sjaakman het volgende:
[..]
Wat voor kleur?
Mij ook niet!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 20:13 schreef Redux het volgende:
Oranje staat me helaas niet
nee van ALLE mensen...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 20:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, 20% van de mensen die de wedstrijd volgen of?
Nou het heeft geholpen hè. Net nog 1-1 geworden.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:05 schreef Sylvana het volgende:
ik heb een gratis oranje t-shirt gekregen, dus die heb ik wel ff aangetrokken, maar als ik die niet had gehad had ik er ook geen 1 gekocht en ik ga me ook niet schminken of gekke hoeden ofzo opzetten, dat vind ik een beetje overdreven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |