Ik moet zeggen dat ik het ook liever niet op fok had gepost. Ook al is het "normaal" dat mensen daar last van hebben, vind ik het toch redelijk genant om het op een publiek forum neer te zetten...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 19:01 schreef Bluezz het volgende:
Lastig pijnlijk kwaaltje wat heel veel mensen hebben zonder er ooit over te praten....raar taboe vind ik het.
Zie ook:
http://www.apotheek.nl/Te(...)p?SubAandoeningID=29
quote:Aambeien onstaan door hoge druk in de (buurt van de) anus, bijvoorbeeld door hard persen bij het poepen, of bij een zwangerschap of bevalling. Lang en hard hoesten zorgt ook voor druk. Aambeien zijn vervelend, maar onschuldig. Ze verdwijnen meestal vanzelf
Iedereen heeft wel eens zo'n kei harde drol, die er gewoon met geen man en macht uit te werken valt.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 19:23 schreef Kimsy het volgende:
Hoe krijg je eigenlijk aambeien?
Heb ik me altijd al afgevraagd![]()
Iehhh dat klinkt heel erg....niet zo leukjesquote:Iedereen heeft wel eens zo'n kei harde drol, die er gewoon met geen man en macht uit te werken valt.
Dan moet je zo hard duwen dat van de spanning je bloedvasten openspringen ofzo.
Maar daar had ik geen last van.
Had wel een week lang de dunne. Wist alleen niet dat je daar ook amabeien van kon krijgen.
Nee.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 19:39 schreef Kimsy het volgende:
[..]
Iehhh dat klinkt heel erg....niet zo leukjes![]()
Aan dit soort dingen moet je niet eens dénken als je aan het eten bent.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 19:42 schreef -Xerxes- het volgende:
Je vraagt je af waarom iemand die nu aan zn avondeten zit in godsnaam op dit topic klikt (ik iig wel)
BWHAHAHA,quote:Op dinsdag 15 juni 2004 19:42 schreef Smashing-Pumpkin het volgende:
[..]
Nee.
Het is alles behalve leuk.
Het voelt alsof m'n naad 24 uur per dag in de fik staat terwijl ik door een gigantische boomstam word gepenetreerd.![]()
Goh wat zeg je dat subtielquote:Op dinsdag 15 juni 2004 19:42 schreef Smashing-Pumpkin het volgende:
[..]
Nee.
Het is alles behalve leuk.
Het voelt alsof m'n naad 24 uur per dag in de fik staat terwijl ik door een gigantische boomstam word gepenetreerd.![]()
dat ik in dit topic zit...quote:Op woensdag 16 juni 2004 09:50 schreef pimpin het volgende:
heb je al een zwembandje gekocht?
Klopt als een bus! En ook geen warm tot heet doekje ertegen, maar afkoelen met ijs! (ijs slinkt, hitte zet uit!!!!)quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:22 schreef shmoopy het volgende:
Zwembandje wordt afgeraden, omdat je dan juist teveel bloed en dus druk op die plek krijgt, waardoor het verergert.
Dat komt omdat je schaamtegevoelens hebt, bang bent om uitgelachen te worden. Nergens voor nodig!quote:Op woensdag 16 juni 2004 01:13 schreef Smashing-Pumpkin het volgende:
Ik ga toch echt niet naar de dokter, tenzij ik sterf van de pijn. Het gaat mij niet om de dokter, ik snap ook wel dat hij/zij dat wel vaker ziet. Maar ik voel me er zelf niet zo lekker bij.
Precies waar ik aan dacht toen ik dit topic doorlas...quote:Op woensdag 16 juni 2004 09:34 schreef moussy het volgende:
De geur van een abces....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |