hallo! ieder zijn mening toch! als je het beter weet, doen dan mee! anders nokke! je hebt geen tegen deel bewezen, dit is wat ik er van vind punt. in mijn ogen zijn dit sterren, klaar!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:31 schreef Boomstam het volgende:
is dit serieus? figo laat me niet lachen :S
en larson omdat die tegen nota bene bulgarije best goed speelde?
ik wil het best doen als jij serieus begin
Sorry ik heb wel wat beters te doen dan nutteloos plaatjes opzoeken met Google...quote:Op woensdag 16 juni 2004 13:27 schreef Apekoek het volgende:
KICK! kom op fokkers! beeld je favo dream team hier uit!
haal ff de stront uit je ogen ,LE-ZEN! moeilijk he! ik heb een link in de OP gezet.quote:Op woensdag 16 juni 2004 13:31 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Sorry ik heb wel wat beters te doen dan nutteloos plaatjes opzoeken met Google...
pfff, gebruik dit eftal maar eens in het echt, ik ben er van overtuigd dat ze lekker kunnen spelen! en als jullie het allemaal beter weten......doe dan....quote:Op woensdag 16 juni 2004 13:33 schreef godjuh het volgende:
@TS
moet dit een functionerend elftal zijn? kommop 4 spitsen die allemaal op "bijna" dezelfde plaatst spelen :x
en ik vind je layout vervelend, kan je die fotos en de namen niet goed zetten...
Sorry, laat dat 'met Google' dan maar weg.quote:Op woensdag 16 juni 2004 13:38 schreef Apekoek het volgende:
[..]
haal ff de stront uit je ogen ,LE-ZEN! moeilijk he! ik heb een link in de OP gezet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |