Wat heb jij voor daily driver als ik vragen mag? Met een bmw e46 m3 vind ik het inderdaad makkelijk gaan, zelfs met pilot sport's eronder die niet te smal zijn, maar als daily driver heb ik nu eenmaal een vectra van de zaak en ook daar kan je lol mee hebben.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:33 schreef Puntenjager het volgende:
Achterwielaandrijving en koppel... Geen sjonnevectra
Ik wil er gewoon dagelijks mee kunnen rijden, dus 195/65/15 nieuw in doos met ietsjes verhoogde bandenspanning (van 2,3 naar 2,5 bar). Nu zit er 4x bridgestone turanza onder en dan moet je te achterlijk gooien om m dwars te laten gaan.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:47 schreef Foo_niks het volgende:
Ga in ieder geval smaller 155 of 165 ,diagonaal ,minimale profieldiepte en maximale bandenspanning.
je zou ook nog positieve wielvlucht kunen regeneren \--/ en dan maar zo hard mogelijk die klaverblaadjes over rossen
(Bel me niet als je onderaan het talud ligt)
Haha, ja dat gebruikte ik onder mn gumbakken, als de civic, de corsa en de sierra van 50 euro per stuk.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 19:40 schreef Ultimora het volgende:
op de sloop hebben ze in dit soort gangbare maten ook genoeg rotzooi liggen
Doe normaalquote:Op dinsdag 15 juni 2004 20:21 schreef Rietvaerder het volgende:
Bewijst weer hoe triest koekblikrijders zijn......
Ga gewoon 2 bar boven de maximaal aanbevolen bandenspanning zitten
Pirelly P5000 banden. Dat zijn de slechtste die ik ooit onder een auto gehad heb.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:18 schreef Roadster het volgende:
Ik wil op mn vectra banden met de minste grip laten monteren achter, wie heeft er ervaring met dit soort troep?
Marconi klinkt wel oke voor een kut-band, daar ga ik eens op zoeken!quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:48 schreef God_de_Vader het volgende:
Marconi is de grootste bucht waar ik ooit mee heb gereden alhoewel ik heb ooit nog eens van die opgelegde banden gehad op mijn 205 Unigom noemde dat. Ik had die gekocht bij Centrum cars ... dat nu falliet is maar je kan eens op googlen wie weet
Die sava intensa lijken me inderdaad ook erg oke, in de duitse tests zeggen ze dat deze banden de slechtste grip hebben zowel op droog als op nat, dus dat moet goed zitten als ik ze achter monteer.quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:53 schreef SilentRimmer het volgende:
Ik heb sava (type durf ik niet zeggen) in de maat 175/65/14. Wil je echt GEEN grip dan moet je die nemen. Bij een nat wegdek heeft zelfs mijn vriendin wheelspin, en dat is niet omdat ze gewoon niet kan rijden.
whahahah zeg dan niksquote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:42 schreef Taxi het volgende:
Of is het wellicht tijd voor een driftcursusje, hoera?![]()
ze zullen je niet teleurstellenquote:Op woensdag 16 juni 2004 11:57 schreef Roadster het volgende:
[..]
Die sava intensa lijken me inderdaad ook erg oke, in de duitse tests zeggen ze dat deze banden de slechtste grip hebben zowel op droog als op nat, dus dat moet goed zitten als ik ze achter monteer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |