zaterdag zou gamedag worden.... helaas moet ik naar een feestje in groningenquote:Op woensdag 16 juni 2004 18:32 schreef HomerJ het volgende:
@mordradead en/of jercovski
Ik kan zaterdag wel met mijn ouders naar leeuwarden komen, als het jullie uitkomt kunnen we wel wat regelen
Jammer danquote:Op woensdag 16 juni 2004 18:35 schreef mordradead het volgende:
[..]
zaterdag zou gamedag worden.... helaas moet ik naar een feestje in groningen.... lekker bbq'en met allemaal indo's :p jelle heeft niets te doen... tenzij zijn vriendin weer begint te zeuren
(als je maandag kan komen is het beter
dan hebben we gamedag)
is goedquote:Op woensdag 16 juni 2004 18:37 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Jammer danen maandag moet ik proefwerken maken.
We zien nog wel keer in vakantie
Moet je echt naar dat feest?quote:Op woensdag 16 juni 2004 18:38 schreef mordradead het volgende:
[..]
is goedvolgende week heb ik ook proefwerkweek, ik heb alleen al gezien dat ik blijf zitten.... ik heb dus een weekje vrij
hmm, ja neef en nicht feliciteren omdat ze geslaagd zijn en eeh, eignelijk hoef ik niet maar ik wil welquote:Op woensdag 16 juni 2004 18:41 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Moet je echt naar dat feest?
ik heb niet eens een gbaquote:Op woensdag 16 juni 2004 18:42 schreef HomerJ het volgende:
Ik heb redelijk wat voor de cube voor multiplayer(SSX 3, Pacman VS(ik heb GBA) Timesplitters, Super smash bros melee)
heee, een newbiequote:Op woensdag 16 juni 2004 18:45 schreef Egotripper het volgende:![]()
voor Pacman VS. heb je 1 GBA nodig, en is echt zó leukquote:Op woensdag 16 juni 2004 18:45 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik heb niet eens een gbatimesplitters heb ik voor ps2, smash bros ook voor cube en ik heb cool boarders 2 op playstation
http://users.ign.com/collection/mordradeadquote:Op woensdag 16 juni 2004 18:48 schreef HomerJ het volgende:
[..]
voor Pacman VS. heb je 1 GBA nodig, en is echt zó leuk
of voor mijquote:Op woensdag 16 juni 2004 18:46 schreef mordradead het volgende:
[..]
heee, een newbie
edit: wtf een vrouw uit 88 (volgens profiel) wel wat voor gieling
dat kan ook, zeg egotripper post eens een fotoquote:Op woensdag 16 juni 2004 18:50 schreef Rahl het volgende:
[..]
of voor mij
heb alleen eeen heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele oude foto online staanquote:Op woensdag 16 juni 2004 18:51 schreef mordradead het volgende:
[..]
dat kan ook, zeg egotripper post eens een fotorahl is heel knap
(
![]()
![]()
)
quote:Op woensdag 16 juni 2004 18:46 schreef mordradead het volgende:
[..]
heee, een newbie
Ik heb geen fotoquote:Op woensdag 16 juni 2004 18:51 schreef mordradead het volgende:
[..]
dat kan ook, zeg egotripper post eens een fotorahl is heel knap
(
![]()
![]()
)
quote:Op woensdag 16 juni 2004 18:54 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik heb het ook... 2e fase sucks... ik blijf zittenquote:Op woensdag 16 juni 2004 18:54 schreef pkwarts het volgende:
nog 2 dagen....en dan kan ik 4 vwo N&T, econonomie 1 en M&O achter me laten.....
oh en gieling, van klas 2 naar 3 is de piece of cake vergeleken met van 3 naar 4. in het begin merk je niks van de 2e fase.......maar dan.
Nee, eerste geen toetsen enzo, en dan opeen ze allemaal, ik ken de verhalen jaquote:Op woensdag 16 juni 2004 18:54 schreef pkwarts het volgende:
nog 2 dagen....en dan kan ik 4 vwo N&T, econonomie 1 en M&O achter me laten.....
oh en gieling, van klas 2 naar 3 is de piece of cake vergeleken met van 3 naar 4. in het begin merk je niks van de 2e fase.......maar dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |