duitslandquote:Op dinsdag 15 juni 2004 19:59 schreef gamecube_master het volgende:
nou jonges, zometeen NE-DU, ik schat 3-0 voor duitsland in. En misschien dat nederland een doelpuntje maakt, maar ik heb er geen goed gevoel over
als duitsland wint ga ik de hele week niet naar school!!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 20:01 schreef mordradead het volgende:
[..]
duitslanddie lui hebben alleen import spitsen om maar een voorbeeld te geven, ik vind het klootzakken en ze mogen gewoon niet winnen
dan steek ik verdomme heel duitsland in de fik
en als je vrijdag nou te horen krijgt dat je gezakt bent en meteen de herkansing moet makenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 20:05 schreef Rahl het volgende:
[..]
als duitsland wint ga ik de hele week niet naar school!!
dan maak ik geen herkansingquote:Op dinsdag 15 juni 2004 20:05 schreef mordradead het volgende:
[..]
en als je vrijdag nou te horen krijgt dat je gezakt bent en meteen de herkansing moet maken
weet ik veel, ik hoorde van een vriend van me die examen had gedaan dat hij vrijdag de uitslag kreegquote:Op dinsdag 15 juni 2004 20:07 schreef Rahl het volgende:
[..]
dan maak ik geen herkansing![]()
(wanneer zijn die krengen eigenlijk?)
ik donderdag geloof ikquote:Op dinsdag 15 juni 2004 20:10 schreef mordradead het volgende:
[..]
weet ik veel, ik hoorde van een vriend van me die examen had gedaan dat hij vrijdag de uitslag kreeg
sony "handyman" handycam?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 20:16 schreef mordradead het volgende:
je mag raden welke camera ik heb
neequote:Op dinsdag 15 juni 2004 20:17 schreef Rahl het volgende:
[..]
sony "handyman" handycam?![]()
das een beetje moeilijk raden zoquote:Op dinsdag 15 juni 2004 20:16 schreef mordradead het volgende:
je mag raden welke camera ik heb
advocaat vertelde em net toch op ned. 2?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 20:19 schreef mordradead het volgende:
[..]
neetrouwens nog eventjes voor de wedstrijd, ik houd vast aan mijn oude opstelling
ik zag em net op het nos journaal....quote:Op dinsdag 15 juni 2004 20:21 schreef Rahl het volgende:
[..]
advocaat vertelde em net toch op ned. 2?
hmm, best lomp 2.2mp 3x optische zoom 2x digitale zoomquote:Op dinsdag 15 juni 2004 20:20 schreef capibar het volgende:
[..]
das een beetje moeilijk raden zo
geef eens een hint
okeeee....... we houden 346 camera's overquote:Op dinsdag 15 juni 2004 20:23 schreef mordradead het volgende:
[..]
hmm, best lomp 2.2mp 3x optische zoom 2x digitale zoom
zoals......quote:Op dinsdag 15 juni 2004 20:24 schreef capibar het volgende:
[..]
okeeee....... we houden 346 camera's over
andere hint bedoel ik![]()
een iets minder moeilijke hint.....quote:Op dinsdag 15 juni 2004 20:25 schreef mordradead het volgende:
[..]
zoals......
lolquote:Op dinsdag 15 juni 2004 20:25 schreef jercovski het volgende:
Schade Deutschland Alles Ist Vorbei!! Also Rudi Alles Ist Vorbei!! zegt:
je bent een camera-kenner of je bent het nietquote:Op dinsdag 15 juni 2004 20:28 schreef capibar het volgende:
[..]
een iets minder moeilijke hint.....
t gaat om de instelling en het teamwork, als dat goed is winnen wequote:Op dinsdag 15 juni 2004 20:31 schreef jercovski het volgende:
ik citeer van cruiyf of hoe je dat ok maar schijft
aah je kan wel een opstelling maken maar gaat erom hoe je op t veld staat he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |