volgens mij was dat modra ofzoquote:Op woensdag 16 juni 2004 20:33 schreef gieling het volgende:
[..]
Echtwaar, iemand had een camera Z2 aan een famillie lid gegeven, maar gebruikte hem zelf ookwel eens ofzo! Ask Capibar anders, die had er nog een opmerking over
houd mij buiten die camera shitquote:Op woensdag 16 juni 2004 20:42 schreef Tain het volgende:
[..]
volgens mij was dat modra ofzo
Ik wist hetquote:Op woensdag 16 juni 2004 20:54 schreef pkwarts het volgende:
ja, lexie had hem aan zijn pa gegeven maar gebruikte hem zelf.
ik ben nooit geinvite, ik zat er gewoon ineens bijquote:Op woensdag 16 juni 2004 20:32 schreef gieling het volgende:
[..]
niet, je moet geinvite worden!
camera-maffiaquote:Op woensdag 16 juni 2004 20:53 schreef mordradead het volgende:
[..]
houd mij buiten die camera shit
*The godfather muziekje*quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:53 schreef mordradead het volgende:
[..]
houd mij buiten die camera shit
mordra vind een bebloed camera-hoofd in zn bed vannachtquote:Op woensdag 16 juni 2004 21:20 schreef gieling het volgende:
[..]
*The godfather muziekje*
Ah, Jeh Kanne nue niette meere terugge![]()
Dat zou het hoofd van capibar dan kunnen zijn!quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:22 schreef Rahl het volgende:
[..]
mordra vind een bebloed camera-hoofd in zn bed vannacht [afbeelding]
mordra lacht zich dan dood en stuurt het helse oordeel door naar Capibar die minder goed tegen CAM geweld kanquote:Op woensdag 16 juni 2004 21:22 schreef Rahl het volgende:
[..]
mordra vind een bebloed camera-hoofd in zn bed vannacht [afbeelding]
In mijn hoofd ziet die scene er zeer vreemd uitquote:Op woensdag 16 juni 2004 21:19 schreef jercovski het volgende:
'Very funny, Scotty. Now beam down my clothes.''
Maar dan is het waarschijnlijker dat het lijf ernog aanzit enzoquote:Op woensdag 16 juni 2004 21:23 schreef gieling het volgende:
[..]
Dat zou het hoofd van capibar dan kunnen zijn!
helaas is het geen vrouwquote:Op woensdag 16 juni 2004 21:24 schreef Rahl het volgende:
[..]
In mijn hoofd ziet die scene er zeer vreemd uit
dat is nóg enger in je bedquote:Op woensdag 16 juni 2004 21:24 schreef gieling het volgende:
[..]
Maar dan is het waarschijnlijker dat het lijf ernog aanzit enzo
liever zonder lijf,quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:24 schreef gieling het volgende:
[..]
Maar dan is het waarschijnlijker dat het lijf ernog aanzit enzo
ja dat viel mij ook al op.quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:30 schreef jercovski het volgende:
yoow, handsball voor rusland, ze hebben geen keeper meer
wtf
hij raakt die bal niet eens aan, dik genaaid
ik bedoelde die keeper, maar die smertin ook jaquote:Op woensdag 16 juni 2004 21:55 schreef jercovski het volgende:
indd, die bleke ook met dat lange haar, smertin ofzo
4de muskatier met make-up
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |