quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:46 schreef whoops het volgende:
[..]
lees dit Gmail van Google [Deel 8] even, GMail kan je dus wel POPpen..
ongetwijfeld is er voor Yahoo ook zoiets te vinden!
Hieronder de popclient voor Yahoo
http://yahoopops.sourceforge.net/
[..]
Waus Whoops: hartstikke bedankt. Dat is dus echt niet dat zoiets bestond.
doeme, blijkbaar over een paar namen heen gekekenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:40 schreef LoggedIn het volgende:
waarom sta ik niet op het lijstje? ik had me in deel 6 al aangemeld
ik had me voor kinded_spirits aangemeld, en hij staat er wel op
toetsweek?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:50 schreef Jump het volgende:
[..]
doeme, blijkbaar over een paar namen heen gekeken![]()
![]()
zal straks eens kijken waar ik u kan tussenvoegen
ik ga eerst nog beetje leren
vrijdag men laatste examen, mondeling van fysica. eindelijk van af na 3 weken examens. neih, geen toetsweek, belgiėquote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:51 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
toetsweek?
ik zie niksquote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:51 schreef woeeiiii het volgende:
btw JUMP je ondertitel is al weer verouderd![]()
donequote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:47 schreef erikkll het volgende:
[..]
stuur mij maar watinvalid at gmail
jij hebt gewoon telenet EN gmail.. hoe oneerlijk is het verdeeldquote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:52 schreef Jump het volgende:
[..]
vrijdag men laatste examen, mondeling van fysica. eindelijk van af na 3 weken examens. neih, geen toetsweek, belgiė
* LoggedIn slaps Jump around a bit with a large troutquote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:50 schreef Jump het volgende:
[..]
doeme, blijkbaar over een paar namen heen gekeken![]()
![]()
zal straks eens kijken waar ik u kan tussenvoegen
ik ga eerst nog beetje leren
Leuke SOA's heb jij (Studie Ontwijkende Activiteitenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:52 schreef Jump het volgende:
[..]
vrijdag men laatste examen, mondeling van fysica. eindelijk van af na 3 weken examens. neih, geen toetsweek, belgiė
[..]
ik zie niks![]()
stuur ook es naar mijquote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:52 schreef keijz het volgende:
[..]
done
drelletje@gmail ?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:55 schreef drelletje het volgende:
[..]
stuur ook es naar mij![]()
aub
nee franciss at gmail dot comquote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:58 schreef keijz het volgende:
[..]
drelletje@gmail ?
en je hebt een reply dat ie is aangekomen als 't goed isquote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:52 schreef keijz het volgende:
[..]
done
volgens mij was jehet mp3tje vergetenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:02 schreef keijz het volgende:
2 mailtjes gestuurd met 4.76 MB
al gedeeld met ons ?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:53 schreef splendor het volgende:
[..]
jij hebt gewoon telenet EN gmail.. hoe oneerlijk is het verdeeld![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |