klopt. 10 mb is het maximumquote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:36 schreef Jump het volgende:
[..]
10 mb dacht ik
hoorde het net ook maarja... Kan moeilijk zoo mooi en handig in elkaar zitten als gmailquote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:39 schreef Tropos het volgende:
Voor de mensen die niet kunnen wachten op hun GMail-accountje maar toch 10 MB willen versturen:
Yahoo heeft vandaag haar gratis accounts uitgebreid naar 100 MB Inbox en 10 MB mails verzenden en ontvangen.
Zouden ze de hete adem van GMail in de nek voelen?
volgens mij krijgen nieuwe leden na een dag of twee weer invites...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:38 schreef DySGeNiC het volgende:
Gaat nu niet echt hard?
Morgen zullen 25mensen weer invites hebben
lullig... Gmail van Google [Deel 6]quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:40 schreef LoggedIn het volgende:
waarom sta ik niet op het lijstje? ik had me in deel 6 al aangemeld
Ik ben erg tevreden ovr Yahoo hoor. Het is alleen jammer dat de gratis account geen POP ondersteunt. Maar als ik het goed heb begrepen dat GMail dat ook niet.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:40 schreef drelletje het volgende:
[..]
hoorde het net ook maarja... Kan moeilijk zoo mooi en handig in elkaar zitten als gmail
ongeveer 0,1 seconden schat ik. jij uploadt het bestand en de ander downloadt 't bestand van die server. er hoeft dus niets verplaatst te worden.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:42 schreef splendor het volgende:
hoesnel gaat mailen intern van gmail naar gmail? anders ga ik toch wat mp3tje uitwisselen
dat gaat ongetwijfeld heeel snel....quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:42 schreef splendor het volgende:
hoesnel gaat mailen intern van gmail naar gmail? anders ga ik toch wat mp3tje uitwisselen
Hoe bedoel je eigenlijk: ik heb al weer 3 invites? je krijgt er toch maximaal 3?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:43 schreef erikkll het volgende:
ik heb al weer 3 invites... zijn de bovenste drie van 't lijstje nog vrij?
lees dit Gmail van Google [Deel 8] even, GMail kan je dus wel POPpen..quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:44 schreef Tropos het volgende:
[..]
Ik ben erg tevreden ovr Yahoo hoor. Het is alleen jammer dat de gratis account geen POP ondersteunt. Maar als ik het goed heb begrepen dat GMail dat ook niet.
quote:YPOPs! is an application that provides POP3 access to Yahoo! Mail. It is available on the Windows, Linux, Solaris and Mac platforms.
per keer ja...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:45 schreef McDanger het volgende:
[..]
Hoe bedoel je eigenlijk: ik heb al weer 3 invites? je krijgt er toch maximaal 3?
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:44 schreef erikkll het volgende:
[..]
ja maar eenmaal geupload in je mailbox kun je hem naar iedereen sturen die je wilquote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:44 schreef whoops het volgende:
[..]
Yah maar je krijgt er vaker 3 tegelijkquote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:45 schreef McDanger het volgende:
[..]
Hoe bedoel je eigenlijk: ik heb al weer 3 invites? je krijgt er toch maximaal 3?
ff testen?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:44 schreef erikkll het volgende:
[..]
ongeveer 0,1 seconden schat ik. jij uploadt het bestand en de ander downloadt 't bestand van die server. er hoeft dus niets verplaatst te worden.
ach so... das mooi, dan gaat het dus nog snellerquote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:46 schreef drelletje het volgende:
[..]
per keer ja...
Maar je kan vaker invites krijgen dan een keer hhe
Check.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:47 schreef erikkll het volgende:
ik heb zojuist de bovenste 3 geinvite, te weten:
monkeylover, popolon en _omnicron_
stuur mij maar watquote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:47 schreef keijz het volgende:
[..]
ff testen?
Huldequote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:47 schreef erikkll het volgende:
ik heb zojuist de bovenste 3 geinvite, te weten:
monkeylover, popolon en _omnicron_
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |