quote:Op dinsdag 6 juli 2004 00:52 schreef Murray het volgende:
[..]
Zoek eens op wat Quick Searches zijn en er gaat een wereld voor je open....
Location: http://forum.fok.nl//fok/search_lite?q=%s&member=&order=relevancequote:
en wat moet je daar nu weer met doen ?quote:
Dat vraag ik me ook afquote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:43 schreef Jump het volgende:
[..]
en wat moet je daar nu weer met doen ?
In je searchplugins directory mieteren.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:43 schreef Jump het volgende:
en wat moet je daar nu weer met doen ?
Waar te krijgen?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:35 schreef Bellerophon het volgende:
Ik heb momenteel als theme SafariFox![]()
Nou is niet echt een theme maar een modificatie van FireFox uiterlijk
C:\\Documents and Settings\\USERNAME\\Application Data\\Mozilla\\Firefoxquote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:11 schreef cptmarco het volgende:
ik heb het volgende probleempje: ik wou gisteren de nieuwe AdBlock installeren, vanaf toen ging het helemaal mis.
Na wat geprutst, heb ik FF0.9 gedeinstalleerd en 0.9.1 geinstalleerd. Echter FF onthoudt blijkbaar de gedownloade extensions/instellingen/bookmarks ed.
Weer geprobeerd de nieuwe AdBlock te installeren, het staat nu wel in mij lijstje met extensions maar niet meer in mijn Tools-menu en ook niet in de Right-click menu. (en het lijkt ook niet meer te werken).
Als ik echt helemaal een schone start wil maken, moet ik ook de instellingen en extensions zien te verwijderen als ik FF de-installeer (toch). Na wat zoeken op Internet zou dat in de map \\\\\\\\\\\\\\\"profiles\\\\\\\\\\\\\\\" moeten staan. Echter ik kan deze hele map niet vinden op m\\\\\\\\\\\\\\\'n pc. Hoe krijg alle oude instellingen verwijdert, zodat ik echt alles opnieuw installeren kan??
waar de neuk komen de \\\\\\\\\\\\ vandaan![]()
Volgens mij is het een kwestie van de map profiles weg gooien, maar daar ben ik niet helemaal zeker van hoorquote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:31 schreef cptmarco het volgende:
dus als ik alles uit die map weggooi, dan moet het goed gaan? Ik zal het vanavond proberen![]()
Bedankt
Je profile hoef je niet te verwijderen. Voordat je een nieuwe versie instaleert alle extra geinstaleerde themes en extensions verwijderen. Daarna Firefox/Thunderbird goed unstallen. Dus eerst de bijgeleverde unstaller gebruiken en daarna de hele map van Firefox/Thunderbird verwijderen. Daarna de nieuwste versie het liefst in een ander map installen. Als je deze mehode volgt, dan mogen er geen problemen optreden.quote:[b]ik heb het volgende probleempje: ik wou gisteren de nieuwe AdBlock installeren, vanaf toen ging het helemaal mis.
Na wat geprutst, heb ik FF0.9 gedeinstalleerd en 0.9.1 geinstalleerd. Echter FF onthoudt blijkbaar de gedownloade extensions/instellingen/bookmarks ed.
Weer geprobeerd de nieuwe AdBlock te installeren, het staat nu wel in mij lijstje met extensions maar niet meer in mijn Tools-menu en ook niet in de Right-click menu. (en het lijkt ook niet meer te werken).
Als ik echt helemaal een schone start wil maken, moet ik ook de instellingen en extensions zien te verwijderen als ik FF de-installeer (toch ). Na wat zoeken op Internet zou dat in de map \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"profiles\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\" moeten staan. Echter ik kan deze hele map niet vinden op m\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'n pc. Hoe krijg alle oude instellingen verwijdert, zodat ik echt alles opnieuw installeren kan??
waar de neuk komen de \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ vandaan
dat van pensioen netwerk?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:55 schreef Werewolf het volgende:
Bah.....ga ik net naar http://www.map24.nl
Krijg ik gewoon een popup![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:29 schreef D-Devil het volgende:
Ik heb die 2 Fok! search bestandjes in mijn search plugins gezet en nu dan ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |