ik kan deze nog niet vinden op hun extensions pagina. Ben ik blind of staat die ergens anders (m.a.w. heb je een link voor me?).....quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:17 schreef keeper het volgende:
Vooral icm deze extensies: en natuurlijk de Tabbrowser Extensions.
Ik heb hem hier vandaan: http://texturizer.net/firefox/extensions/#tbequote:Op woensdag 23 juni 2004 16:28 schreef cptmarco het volgende:
ik kan deze nog niet vinden op hun extensions pagina. Ben ik blind of staat die ergens anders (m.a.w. heb je een link voor me?).....
Geen idee. Dat zou idd wel relaxter zijn, en ik zou zeggen dat het zou moeten kunnen. Je zou wel natuurlijk als je eenmaal bent ingelogd die zooi in Password Manager kunnen gooien en het zo laten onthouden. Denk ik.quote:Op woensdag 23 juni 2004 17:10 schreef UnderWorld_ het volgende:
wow, bugmenot is érg handig!! Het zou nog handiger zijn als bugmenot de passwords zelf zou kunnen invullen. De password manager kan het immers ook. Of is dit niet mogelijk?
Alleen is dat toch echt een 'bad idea' omdat TBE ontiegelijk log is en zich helemaal in je browser wurmt, en die word daar niet sneller van.quote:Op woensdag 23 juni 2004 17:33 schreef keeper het volgende:
Ik heb hem hier vandaan: http://texturizer.net/firefox/extensions/#tbe
Whatever, hier werkt het like a charm.quote:Op woensdag 23 juni 2004 18:34 schreef nietzman het volgende:
Alleen is dat toch echt een 'bad idea' omdat TBE ontiegelijk log is en zich helemaal in je browser wurmt, en die word daar niet sneller van.
beide geïnstalleerd.... maar FF opent nog steeds niet de link waar ik op klik in een nieuwe tab. Als ik bij extenstion kijk is, staat er een rood gekleurd dingetje voorquote:Op woensdag 23 juni 2004 18:34 schreef nietzman het volgende:
[..]
Dan kun je beter de Tab Preferences (Versie voor 0.8, gebruiken in combinatie met de "Show old extensions" extensie.) gebruiken.
Volgens mij is dat een oude versie. Deze: http://www.extensionsmirror.nl/index.php?showtopic=112 zou wel moeten werken.quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:03 schreef cptmarco het volgende:
[..]
beide geïnstalleerd.... maar FF opent nog steeds niet de link waar ik op klik in een nieuwe tab. Als ik bij extenstion kijk is, staat er een rood gekleurd dingetje voorDie gene die wel werken staat een groen gekleurd dingetje voor.
Werkt deze extension wel voor v0.9?
mooizoquote:Op donderdag 24 juni 2004 11:16 schreef nietzman het volgende:
0.9.1 zal binnen een paar dagen uitkomen.
Volgens mij niet. Ik gebruik voor ftp filezilla zie http://sourceforge.net/projects/filezilla/quote:Op donderdag 24 juni 2004 19:12 schreef thomas26 het volgende:
Kan je eigenlijk FTP'en via FireFox ?
Bedankt, dat is weer fijn om te weten. Nu moet ik niet meer verder zoeken naar FTP instellingen.quote:Op donderdag 24 juni 2004 20:30 schreef nietzman het volgende:
Men is bezig met FTPfunctionaliteit, dus het zit er wel aan te komen.
...
Niemand ?quote:Op donderdag 24 juni 2004 21:43 schreef thomas26 het volgende:
Weet iemand hiermee raad?
Je server is niet goed geconfigureerdquote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:01 schreef thomas26 het volgende:
[..]
Niemand ?![]()
Met IExplorer kan ik wel mijn ASP pagina's perfect bekijken.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:23 schreef SpuitElf het volgende:
[..]
Je server is niet goed geconfigureerd.
linkje indrukken met muiswielquote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:10 schreef sweek het volgende:
De optie om linkjes in de achtergrond te laten openen is blijkbaar weg?.
Moet je iedere keer shift inhouden...
Lukt niet...hij gaat dan meteen naar die nieuwe tab toe.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:12 schreef Jump het volgende:
[..]
linkje indrukken met muiswiel
opent in nieuwe tab op achtergrond
Tools > Options > Advanced > Browsing > "Select new tabs opened from links" uitvinkenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:13 schreef Mike het volgende:
[..]
Lukt niet...hij gaat dan meteen naar die nieuwe tab toe.
Een optie in Advanced : Select new tabs opened from links. Als je die uit zet opent Firefox tabs in de achtergrond.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:13 schreef Mike het volgende:
[..]
Lukt niet...hij gaat dan meteen naar die nieuwe tab toe.
Ik zie de optie wel, maar hij is grijs en ik kan 'm dus niet aanklikken.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:17 schreef Jump het volgende:
[..]
Tools > Options > Advanced > Browsing > "Select new tabs opened from links" uitvinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |