You were right... Thx!quote:Op dinsdag 'in het vorige topic' schreef Jump het volgende:
[..]
nee. waarschijnlijk sta je ingezoomd. CTRL + Scrollen
jawelquote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:29 schreef Murray het volgende:
Wat zou er moeten gebeuren als je op web search klikt?
[afbeelding]
Er gebeurt niets namelijk.
http://texturizer.net/firefox/themes/quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:33 schreef _onderhond_ het volgende:
[..]
Hoezo kun je er geen downloaden? Mij lukt dat namelijk toch wel.
is er misschien een lijst met alle shortcuts?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:32 schreef Jump het volgende:
[..]
jawel
je cursor verspring naar het zoekveld rechtsboven
met de sneltoets kan je eenvoudig en snel op google zoeken
CTRL = K, tik tik tik, enter, en je zit op google met je zoekresultaat
als er een popup komt, ga je linknder een icoontje zien. daarop dubbelklikken en kan je een site unblocken. desnoods pagina eventjes refreshen ernaquote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:20 schreef UnderWorld_ het volgende:
Is er nou ook een shortcut om voor een pagina even niet popup's te blocken?
Geen last van. Ik heb ook 0.5.1, vanochtend van Mozilla Update geplukt...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:07 schreef ToBe het volgende:
Tabbrowser preferences geeft bij mij een error:
XML PARSING ERROR: undefined entity
Location chrome://tabprefs/content/pref-tabprefs.xul
Line Number 7, Column 1:
<diablog id="pref-tabprefs"
iemand anders ook een ervaring ermee/oplossing? Al paar keer geinstalled en de-installed
Heb versie 0.5.1.
En als je op een link moet klikken voor de popup kan je gewoon dubbelklikken, waarna de popup wel verschijnt.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:09 schreef Jump het volgende:
[..]
als er een popup komt, ga je linknder een icoontje zien. daarop dubbelklikken en kan je een site unblocken. desnoods pagina eventjes refreshen erna
Heb de fout gevonden. Zit een error in de "XML" file. Alleen geen idee hoe ik dat ga fixxen.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:13 schreef Murray het volgende:
[..]
Geen last van. Ik heb ook 0.5.1, vanochtend van Mozilla Update geplukt...
[..]
En als je op een link moet klikken voor de popup kan je gewoon dubbelklikken, waarna de popup wel verschijnt.
waar staatie?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 18:03 schreef ToBe het volgende:
kan iemand mij zijn tabprefs.jar mailen?
tobe@fok.nl
Dank u.
ergens onder %appdata% en dan firefox ofzoquote:Op dinsdag 15 juni 2004 19:01 schreef keijz het volgende:
[..]
waar staatie?
tools - options - (tabblad general) - default browserquote:Op woensdag 16 juni 2004 09:50 schreef Tha_T het volgende:
1e vraag: Ik heb Firefox nou dus hier erop maar nu wil ik hebben dat hij altijd Firefox blijft gebruiken. Dus ook als ik een link aanklik.
Het zal wel weer retemakkelijk op te lossen zijn maar ja.
Err.. Ik heb hier geen tools>options meer maar weer de ouwe stijl edit>preferences. Klopt het dat dat weer terug is, is dat misschien gewoon een Linux ding en is 't op windows nog wel tools>options of is mijn build gewoon raar?quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:15 schreef keijz het volgende:
[..]
tools - options - (tabblad general) - default browser
en waarschijnlijk dan je browser ff opnieuw opstarten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |