Ah je kan op het google icon klikkenquote:
Hey Werewolf, wanneer heb je die besteld?? Ik wacht al 3,5 weken op mijn FF T-shirt en Mozilla T-shirt (die witte)... en wil nu eindelijk wel eens iets ontvangenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:28 schreef Werewolf het volgende:
Oh my god, I\'m officially a nerd now.....
[afbeelding]
(voor mijn FF lobby werkzaamheden op de zaak)
Al zet ik ze allemaal uit, de vervelende popup blijft komen....quote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:58 schreef Jump het volgende:
-tip-
Heeft er bij mij minder dan de 10 voorgeschreven dagen over gedaan...quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:43 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Hey Werewolf, wanneer heb je die besteld??
De link ben ik kwijt maar ik heb het bestand nog wel op mijn desktop staanquote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:39 schreef Hare het volgende:
[..]
Waar te krijgen?
Hmmm, vind die van mij toch beter, iig bedanktquote:Op woensdag 7 juli 2004 09:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
De link ben ik kwijt maar ik heb het bestand nog wel op mijn desktop staan
Het gaat er dan zo uitzien
http://beverlyhills.web.infoseek.co.jp/safarifox/safarifox0.9.png
Dus als iemand er behoefte naar heeft, laat het mij maar weten
Die link die ik gaf was niet de site waar ik hem vandaan heb gehaald, maar ik wou toch even een plaatje laten zien als vergelijking.quote:Op woensdag 7 juli 2004 10:08 schreef nietzman het volgende:
"Visit homepage" in het Theme-venster misschien? Of "safarifox0.9.png" van de URL afknippen?
Ik had hem al een tijdje, maar ik vind hem niet zo denderend eigenlijk. Dan liever de default of Caramel.
http://beverlyhills.web.infoseek.co.jp/themes.html
Hoe doe je dat? Ik gebruik ook gewoon QuickSearch bookmarks, werken net zo goed.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:17 schreef Murray het volgende:
Ik haal die zoekbalk altijd meteen weg.. neemt alleen maar ruimte in.
Rechtsklikken op een werkbalk en dan customize... en dan gewoon gaan slepen naar het venster wat dan verschijnt.quote:Op woensdag 7 juli 2004 12:10 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Ik gebruik ook gewoon QuickSearch bookmarks, werken net zo goed.
Weet iemand hier een antwoord op?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:29 schreef Toh het volgende:
Als ik mijn tabs onderin mijn scherm wil hebben??
Hoe te doen??
Ik heb daar ooit wel eens een aparte extension voor gezien...quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:27 schreef Toh het volgende:
[..]
Weet iemand hier een antwoord op?
Ik gebruik FireFox 9.1
quote:You can place the tab-bar to the top, bottom, left, or right in the window as you like. (You can place multi-row tabs only to top or bottom.)
Haa, geweldig, dankoe. Heb ik nog meer ruimte voor een brede adresbalk. Want die heb ik ook echt nodig.quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:14 schreef Murray het volgende:
Rechtsklikken op een werkbalk en dan customize... en dan gewoon gaan slepen naar het venster wat dan verschijnt.
Waarom maak je dan niet gewoon onder je Navigation Toolbar een nieuwe Toolbar en zet je je Location Bar daarin? Dan heeft ie de hele breedte van je window.quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:08 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Haa, geweldig, dankoe. Heb ik nog meer ruimte voor een brede adresbalk. Want die heb ik ook echt nodig.
Aldus Nietzman:quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:10 schreef Bellerophon het volgende:
WauwMaar wat zal FireFox 1.0 dan allemaal voor verbeteringen bevatten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |