Ik volg de wedstrijden van Duitsland nietquote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:28 schreef _Administr8or_ het volgende:
voetbal kijken!!
[afbeelding] DEUTSCHLAND!! [afbeelding]
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:27 schreef Jacqie het volgende:
Taartje eten op de vjaardag van m'n zus
Ben jij zo'n Duitse _Administr8or_ ???quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:28 schreef _Administr8or_ het volgende:
voetbal kijken!!
[afbeelding] DEUTSCHLAND!! [afbeelding]
Zou ik ook doen als ik zo'n kontje als jou hadquote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:57 schreef My_Way het volgende:
Me anaal laten nemen door een dildo
heaumeauquote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:00 schreef Rino_B het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als ik zo'n kontje als jou had![]()
![]()
Waar het hart vol van is, stroomt de mond van overquote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:05 schreef Markster het volgende:
[..]
heaumeau
kijk, daar kan ik mee pratenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:39 schreef jackson het volgende:
Gezelligheid + vrienden + kennissen + familie + pils + tv + voetbal ....
Tsja ... dit zijn de voetbal-avonden waar de echte liefhebber op zit te wachten toch. Dan moet je het ook gezellig maken vind ikquote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:41 schreef Markster het volgende:
[..]
kijk, daar kan ik mee praten
Daar had je me even zegquote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:12 schreef MaPo het volgende:
Over de A1fietsen nu het vanavond eindelijk is kan![]()
geintje![]()
[afbeelding]
echt he, zo denk ik er ook over hoor, deze avond wordt geweldigquote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Tsja ... dit zijn de voetbal-avonden waar de echte liefhebber op zit te wachten toch. Dan moet je het ook gezellig maken vind ik
Tis toch perfect joh !quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:49 schreef Markster het volgende:
[..]
echt he, zo denk ik er ook over hoor, deze avond wordt geweldig
Prachtig toch !!!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:58 schreef Markster het volgende:
haha, met ze alle als ze scoren" jaja, ja ja ja JAAAAAAAAAAAAAAA" *grote toeter*
Gemiste kans " ja ja ja ja OEEEEEEEEEEEEEEEH" *veel gescheld)
Veel plezier. Moet je wel iemand de score door laten SMSen.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:37 schreef Orcaman1984 het volgende:
Ik ga naar het concert van Norah Jones!
Dus geen voetbal vanavond![]()
Goed zo schat, vrouwen als jij hebben we nodig, anders hadden we zelf de bitterballen moeten bakken en 't bier moeten halen. Heb je je Franse serveerster uniform met open achterkant al aan?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:02 schreef Hanneke1983 het volgende:
Geen voetbal kijken
sportief, om toch te juichen voor onsquote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:03 schreef BrauN het volgende:
Ik mijn Deutschland pak naar de kroeg, en juichen als een dolle!
Goed zo schat, mannen als jij hebben we niet nodigquote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:04 schreef Jeff21 het volgende:
[..]
Goed zo schat, vrouwen als jij hebben we nodig, anders hadden we zelf de bitterballen moeten bakken en 't bier moeten halen. Heb je je Franse serveerster uniform met open achterkant al aan?![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:32 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
Goed zo schat, mannen als jij hebben we niet nodig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |