Jullie gingen er natuurlijk standaard van uit dat ik een route zou regelenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
het gaat gewoon door, mercy we moeten alleen ff snel bedenken waar we gaan rijden
in brabant rijden ??quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
tja, dat krijg je he zonder Tourcommissie
maar we gingen er vanuit dat we jouw route zouden rijden, omdat ondeugend en gerako nog wat tijd nodig hadden. dat krijg je he als je niet alles leest
dan zou ik het eerst een keer moeten rijden denk ik om hem te kunnen plannen,quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
plan maar een route, zou ik zeggenwil ik anders ook wel doen, hier in de buurt.
Hehe maar ik weet niet alle Mc Donalds daar in die buurt,quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat is niet zo moeiljk, je pakt gewoon een paar vaste punten in de omgeving waar je wilt rijden.... het hoeft ook niet een vaste route te zijn, dus van, hier links en daar rechts. Ik gebruik de route meer als richtlijn.... dus ongeveer probeer ik hem te rijdenAls je maar vertrekt van A en aankomt op B
En plezier hebt natuurlijk...
Fanfare?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:11 schreef Rausdouwer het volgende:
verdulleme zeg, ik kan al weer niet mee![]()
(optreden met de band)
Op de site staan alle lokaties en kan je ook aangeven alleen degene langs de snelweg te laten zien.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Hehe maar ik weet niet alle Mc Donalds daar in die buurt,
en ik heb begrepen dat er altijd een stop tussendoor is bij de mac,
dus dat ga ik morgen even uitzoeken voor jullie,
mag ik een keer voorop rijden [afbeelding]
Cool!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:01 schreef Rausdouwer het volgende:
zoiets, alleen dan op z'n Braziliaans en met meer kabaal
behalve drenthe is het nooit meer geweest...quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Wow 5 man
Gaat sowiezo niet door... rekening is even iets teveel in een negatieve spiraal gekomen dankzij koppeling. Overigens ben ik nog wel steeds van plan om ergens in die dagen een dag naar Limburg te gaan doen (betekent dus fucking vroeg gaan rijden, en laat pas weer thuis zijnquote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:44 schreef PatrickM het volgende:
Zijn er mensen die zin hebben om tussen 14 en 29 augustus een paar dagen de Ardenen en de Eifel onveilig te maken, en dan met uitvalsbasis http://www.indenhof.nl/ en dan uiteraard de camping
Ja ik ben vanavond een beetje omgeving veghel wezen verkennen en ik denk dat ik wel een aardig idee heb voor een route,quote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
goede vraag, Mercy?? anders maak ik er 1 vanavond
Voor Limburg vroeg op en laat thuisquote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:22 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Gaat sowiezo niet door... rekening is even iets teveel in een negatieve spiraal gekomen dankzij koppeling. Overigens ben ik nog wel steeds van plan om ergens in die dagen een dag naar Limburg te gaan doen (betekent dus fucking vroeg gaan rijden, en laat pas weer thuis zijn). Dus zij die zin hebben om mee te gaan, vermeld een voorkeursdag
(voor mij maakt het niet uit, ik ben die gehele periode vrij)
Dat bedoel ik ookquote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:20 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Voor Limburg vroeg op en laat thuisDat is als je een dagtrip naar de Ardennen maakt
Valkenburg = 10 uur wegrijden en 6 uur thuis...
Dagje Ardennen omgeving daarentegen is 8 uur wegrijden, uurtje of 11 in Malmedy, rondrijden, 4 uur richting huis... 8 uur thuis
Prima te doen.
Hoe laat en waar verzamelen?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Ja ik ben vanavond een beetje omgeving veghel wezen verkennen en ik denk dat ik wel een aardig idee heb voor een route,
ik kan/ga hem niet helemaal vtv uitstippelen gewoon neus achterna rijden,
en ik heb voor de tussenstop even de Mac in uden opgezocht dat ik die ook zo kan vinden,
en een aantal flitsdingen onklaar gemaakt![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik stuur hem nu wel een sms!
Vaag dusquote:Op zondag 4 juli 2004 00:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
net een smsje gestuurd, ik hoop dat het nummer klopt want dan moet zijn nummer toevallig met 06 beginnen na de standaard 06 (dus zo: 0606..etc) anders missen er 2 cijfers. ik ga ervan uit dat het klopt
klasse, thxquote:Op zondag 4 juli 2004 00:43 schreef Rietvaerder het volgende:
OPM!
Check mail! Pepijn stond nog bij mijn Beantwoorde oproepen
typisch gevalletje van 'oeps'quote:Op zondag 4 juli 2004 09:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
handig die pepijn, vergeet gewoon 2 cijfers van zijn nummer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |