Welnee, ik zie alleen het nut er niet van in.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:05 schreef AudreyHepburn het volgende:
Moet ie weg ?
26 is misschien wel handig ofzo.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:05 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik moet nog aardig wat dingen afronden.
Vanaf de 26e kan ik iedere dag, op ieder tijdstip, op ieder noemmaaropwat.
Ja. Had ik als Niet-Reeks-Persoon eindelijk een reeks die wel leuk was, en dan is dit het einde.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:06 schreef Karboenkeltje het volgende:
Maar nu ben ik spoedig dus wéér reeksloos...
Een keer meeten.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:11 schreef Vork het volgende:
Wat wouden jullie gaan doen dan vanaf de 26ste?
Tragisch... Ik weet niet hoe jij er mee om zal gaan maar ik koop vanavond een fles goedkope, rode wijn en dan ga ik hem onder de Waalbrug opzuipen en balen van het feit dat de Eiffeltoren niet op de achtergrond te zien is.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:10 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ja. Had ik als Niet-Reeks-Persoon eindelijk een reeks die wel leuk was, en dan is dit het einde.
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:16 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Tragisch... Ik weet niet hoe jij er mee om zal gaan maar ik koop vanavond een fles goedkope, rode wijn en dan ga ik hem onder de Waalbrug opzuipen en balen van het feit dat de Eiffeltoren niet op de achtergrond te zien is.
Met wallenTM omdat ik de 25e al in Mestreeg zit.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:18 schreef Mahavishnu het volgende:
26 kan wel. Geloof ik. Ja.
Appelsap.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:20 schreef NiNi het volgende:
Hallo!
Er is zon, voetbal en bier! Straks dan!
Wat wil een mens nog meer?
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:24 schreef NiNi het volgende:
En sterf met je sterf!
Wel complimenten voor de oppo trouwens.
En ik wil Au3 meeten!![]()
En ik wil verder in UVT.
*note to self, minder "Ik wil" zeggen.
*Karboenkeltje pakt zijn alpinopet erbij.*quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:19 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]. Ik ga naar de AH om uit pure nostalgie een brokkelbakje te jatten.
De 26e ''s middags is op zich wel okay.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:08 schreef AudreyHepburn het volgende:
26 is misschien wel handig ofzo.
Introspectie is okay.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:24 schreef NiNi het volgende:
*note to self, minder "Ik wil" zeggen.
Jup.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:20 schreef NiNi het volgende:
Argh! Ik ben een kerel!![]()
Tof, maar niet beter dan sex.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:25 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]. Ik ook van jou.
.
Hoe is je boek so far ?
Homo's wel!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:21 schreef NiNi het volgende:
Oh nee, die geven niet om zon!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |