Ja, maar daarbij wilde ik niet dat het gesloten werd, dit was op de usuals na de leukste topicreeks.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ah, okay.
Je wilde dus uitleg omdat het in jouw ogen niet rechtvaardig was dat deze reeks wel mocht, toch?.
Maar goed, er was toen idd al besloten dat ie dicht zou gaan..
Dronkenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:53 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
YEAH ! Dat zou nou een echte afsluiting zijn.. Samen verbranden in het Utrechtse stadspark.
.
De echte meet handelen we via de mail af, zodat alleen genodigde komen..quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:54 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Nee. Dit is een incrowd meet die niet in GC moet, dan krijg je stomme mensen die er geen hol mee te maken hebben die meegaan.
No offence.
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:53 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
YEAH ! Dat zou nou een echte afsluiting zijn.. Samen verbranden in het Utrechtse stadspark.
.
Ja, nou ja.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:54 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ja, maar daarbij wilde ik niet dat het gesloten werd, dit was op de usuals na de leukste topicreeks.
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:49 schreef Stranger het volgende:
[..]
ik wilde uitleg waarom deze reeks wel gedoogd werd, blijkbaar was daar geen antwoord op, en toen werd er ineens geroepen dat het toch al gesloten ging worden.
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Staat Vork ook op die foto?
Uhm, dit weekend is een major no-go ivm festivaleske activiteiten..quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:58 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ergens deze week/volgende week is trouwens wel erg okee. Weertechnisch/vakantietechnisch voor iedereen enzo.
Ja, nu maakt het mij weinig uit hoor maar hadden jullie (met name jij en ook Yvonne) niet zo'nquote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:51 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Dat was ook zo..
Het - wellicht wat naïeve - idee was dat het een reeks kon worden waar iedereen welkom was.
Dat wisten we dus al van de vorige keren.quote:Maar zoals altijd verval je snel in insidejokes en kliekjesgedrag waardoor nieuwelingen moeilijk binnenkomen.
blont?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:58 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..].
Idd. Ik moet verhuizen dit weekend. En ik moet zaterdag alles inpakken om zondag weg te kunnen.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Uhm, dit weekend is een major no-go ivm festivaleske activiteiten...
Nouja, als ie het bedoelde zoals het er staat, ja, die jongen achter mij is Vork. Maar volgens mij bedoelde JK dat niet.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:59 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
blont?
Ik heb deze week nog tentamens, een feest en een festival, dus over twee weken lijkt me beter.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:58 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ergens deze week/volgende week is trouwens wel erg okee. Weertechnisch/vakantietechnisch voor iedereen enzo.
goh, nee, ik denk idd ook niet dat JK dat zo bedoeldequote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:00 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Nouja, als ie het bedoelde zoals het er staat, ja, die jongen achter mij is Vork. Maar volgens mij bedoelde JK dat niet.
Nou, sorry hoor. Ik begreep hem dus niet, vandaar.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:01 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
goh, nee, ik denk idd ook niet dat JK dat zo bedoelde
Volgende week ? (alsin: tussen 21-27 juni, dat idee ?)quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:00 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik heb deze week nog tentamens, een feest en een festival, dus over twee weken lijkt me beter.
* zucht.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:03 schreef Dance-Commander het volgende:
ik denk dat JK op 't zelfde gedeelte v/d foto focust als Vork
Jup.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:59 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ja, nu maakt het mij weinig uit hoor maar hadden jullie (met name jij en ook Yvonne) niet zo'n
"*Zucht.* Neehee." gevoel? Want:
[..]
Dat wisten we dus al van de vorige keren.
Wat als ik nou eens nee zeg?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Staat Vork ook op die foto?
Ik moet nog aardig wat dingen afronden.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:03 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Volgende week ? (alsin: tussen 21-27 juni, dat idee ?)
Moet ie weg ?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:05 schreef Vork het volgende:
[..]
Wat als ik nou eens nee zeg?
[insert lame joke]quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:04 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
* zucht.
Zullen we het even ergens anders over hebben ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |