Ja. En ik heb ook geen piercing meer.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:42 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Da's een erg oude foto gezien Vork's korte en jouw lange haar.
Nou ja, can't blame him.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:43 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ja nee dus. Dat lijkt zo. Maar dat was niet zo. Enzo. Ik zweer het je.
Kun je ze misschien even uploaden ? Ik zit niet op mijn eigen pc.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
JAAAA!.
Als je wil kan ik je zo nog wel een hele rits andere leuke foto's sturen.
Nee, je zei "you got what you wanted", en dát is onzin.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat maak jij er van, ik zei alleen dat deze reeks conform de regels sluit.
Dat jij degene was die het in het FB topic aankaartte is een detail aangezien dat al gebeurd was door [desbetreffende persoon].
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:45 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Nou ja, can't blame him..
Je wilde gerechtigheid en dat is er nu.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:45 schreef Stranger het volgende:
[..]
Nee, je zei "you got what you wanted", en dát is onzin.
Ik ben zo thuis dan zal ik dat meteen doen.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:45 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Kun je ze misschien even uploaden ? Ik zit niet op mijn eigen pc.
Die foto's kan ik dan later aan mijn kleinkinderen laten zien. "Kijk, dit is ome PR met wcpapier in zijn tieten."quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:46 schreef PrivateRyan het volgende:
Toch mooi dat een stukje @@@ in de sig van AH voortleeft...
JAAAAAAAAAA! VOOR!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:44 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ja. En ik heb ook geen piercing meer.
* zucht *. Ik ben mijn haar weer aan het laten groeien, maar het werkt niet. Dit was trouwens ongeveer een jaar geleden. Waarom gaan we niet gewoon weer aan de Singel zitten en wijn drinken een dezer dagen ?
Ja, maar dat had geen invloed op mijn biervoorraad.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:44 schreef Knut het volgende:
Heb je vrouwelijke bezoekers gehad ?
Weet nog een leuk bankje op de Looiersgrachtquote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:44 schreef AudreyHepburn het volgende:
Waarom gaan we niet gewoon weer aan de Singel zitten en wijn drinken een dezer dagen ?
ik wilde uitleg waarom deze reeks wel gedoogd werd, blijkbaar was daar geen antwoord op, en toen werd er ineens geroepen dat het toch al gesloten ging worden.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je wilde gerechtigheid en dat is er nu.
Als dat niet je doel is, waarom zou je het dan uberhaupt aankaarten?.
Het is in deze @@@-reeks ook regelmatig voorgekomen dat ik mijn koffie bijna uitspuugde van het lachen. Dit was bijna weer zo'n moment.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:47 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Die foto's kan ik dan later aan mijn kleinkinderen laten zien. "Kijk, dit is ome PR met wcpapier in zijn tieten."
Kunnen we het niet een soort @@@ - meet maken met hetzelfde idee ?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAA! VOOR!
Dat was ook zo.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:49 schreef Stranger het volgende:
[..]
ik wilde uitleg waarom deze reeks wel gedoogd werd, blijkbaar was daar geen antwoord op, en toen werd er ineens geroepen dat het toch al gesloten ging worden.
Ah, okay.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:49 schreef Stranger het volgende:
[..]
ik wilde uitleg waarom deze reeks wel gedoogd werd, blijkbaar was daar geen antwoord op, en toen werd er ineens geroepen dat het toch al gesloten ging worden.
Goed idee, ik stem voor.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:51 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Kunnen we het niet een soort @@@ - meet maken met hetzelfde idee ?
[jaloerse modus] Als ik wat aardigs probeer te zeggen ben ik een kinderverkrachterquote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:45 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]. Oh, PR.
.
Hehe, waar ik laatst aan dacht is dit.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:51 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Kunnen we het niet een soort @@@ - meet maken met hetzelfde idee ?
alweer vergeten, korsakov/f enzoquote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:51 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Dat was ook zo..
Het - wellicht wat naïeve - idee was dat het een reeks kon worden waar iedereen welkom was. Maar zoals altijd verval je snel in insidejokes en kliekjesgedrag waardoor nieuwelingen moeilijk binnenkomen.
Volgens mij heb je wel antwoord gehad, niet?
YEAH ! Dat zou nou een echte afsluiting zijn.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:52 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Goed idee, ik stem voor.
Creatief regelontduiken is zeer okayquote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hehe, waar ik laatst aan dacht is dit.
We organiseren een @@@ meet en plannen die ver vooruit.
Meettopics moeten in GC dus tot de meet kunnen we gewoon in dat topic terecht...
Nee. Dit is een incrowd meet die niet in GC moet, dan krijg je stomme mensen die er geen hol mee te maken hebben die meegaan.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hehe, waar ik laatst aan dacht is dit.
We organiseren een @@@ meet en plannen die ver vooruit.
Meettopics moeten in GC dus tot de meet kunnen we gewoon in dat topic terecht...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |