Dat was echt een van de leukere meets. Gewoon lekker met dit weer met een stel fokkers en wat wijn uit papieren AH-koffiebekertjes. Daggla, wist je dat nog, die papieren bekertjes ? En de mensen waren gewoon gaaf.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Smiespelgrieken, blijkbaar.
Dat is geen kwestie van begrijpen hoor, reeksenstop is reeksenstop..quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:33 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dan heb je me toch helemaal verkeerd begrepen.
Ja,quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:34 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Dat was echt een van de leukere meets. Gewoon lekker met dit weer met een stel fokkers en wat wijn uit papieren AH-koffiebekertjes. Daggla, wist je dat nog, die papieren bekertjes ? En de mensen waren gewoon gaaf.. De Vrijgezellenmeet daarna, deze winter, was trouwens de verschrikkelijkste meet ooit. Over "op hoogtepunten stoppen" gesproken.
.
Dat is waar, maar ik heb nooit gevraagd of ze deze reeks dicht wilden timmeren.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat is geen kwestie van begrijpen hoor, reeksenstop is reeksenstop..
Jij was gewoon te laat op het station anders had je mij nog wel gezien en was het dus een betere meet gewordenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:34 schreef AudreyHepburn het volgende:
De Vrijgezellenmeet daarna, deze winter, was trouwens de verschrikkelijkste meet ooit. Over "op hoogtepunten stoppen" gesproken..
Over "op het hoogtepunt stoppen" gesproken.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:36 schreef AudreyHepburn het volgende:
Kroep !!
Dat ik dat topic heb moeten missen !.
.
.
Dat beweer ik ook niet..quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:36 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik heb nooit gevraagd of ze deze reeks dicht wilden timmeren.
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:37 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Over "op het hoogtepunt stoppen" gesproken.
Er waren al eerder plannen om te stoppen. Was sowieso het plan. Misschien dat je post het wat heeft versneld, maar boeiend.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:36 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik heb nooit gevraagd of ze deze reeks dicht wilden timmeren.
Riesenaffepoppengeil, ja!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Also vriendjes en vriendinnetjes. Ich werd euch vermissen. Aber es war total riesenaffepoppengeil ja.
Je was niet leuk genoeg. Gezicht het.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
Waarom was ik niet uitgenodigd op die andere meet..
Dat beweer je wel, je zegt dat ik wilde dat deze reeks dichtging omdat in de regels een reeksenstop voorgeschreven wordt.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat beweer ik ook niet...
Het einde zat er sowieso al aan te komen helaas...
Ik heb er nog 1 foto van, die heb jij volgens mij gemaakt.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja,!
Het was idd echt erg leuk. En jij was verbrand... Met je rode wangetjes.
En ik was een beetje aangeschoten..
Jammer dat het eten niet echt erg goed was..
Hij zit je wel erg 'uit te checken', weetje yo yo.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:40 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik heb er nog 1 foto van, die heb jij volgens mij gemaakt.
[afbeelding]
Let vooral op het Autenthieke Papieren Bekertje dat Vork vasthoudt.
Da's een erg oude foto gezien Vork's korte en jouw lange haar.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:40 schreef AudreyHepburn het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:40 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat maak jij er van, ik zei alleen dat deze reeks conform de regels sluit.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:39 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dat beweer je wel, je zegt dat ik wilde dat deze reeks dichtging omdat in de regels een reeksenstop voorgeschreven wordt.
Ja nee dus. Dat lijkt zo. Maar dat was niet zo. Enzo. Ik zweer het je.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:41 schreef PrivateRyan het volgende:
Vork. De onbeschaamde vlerk!.
JAAAA!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:40 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dag Knut. Mijn biervoorraad is geslonken naar nog slechts één flesje.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:42 schreef Knut het volgende:.
Wat heb jij veel haar. En wat heeft vork weinig haar.
Heb je vrouwelijke bezoekers gehad ?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:44 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dag Knut. Mijn biervoorraad is geslonken naar nog slechts één flesje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |