Ik denk niet dat je me nog inhaalt Tiemiequote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:18 schreef Tiemie het volgende:
het schiet al aardig op.
En de invites die jij krijgt, wat doe je daar mee dan?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:28 schreef LazyD het volgende:
hiya, ik zou het zeer op prijs stellen ook op de lijst te komen staan
lazyd2003 AT hotmail dot commetje
en degene die me invite je bent mijn![]()
cheers![]()
uitdelen op fok natuurlijkquote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:31 schreef Slarioux het volgende:
[..]
En de invites die jij krijgt, wat doe je daar mee dan?
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:29 schreef pinominie het volgende:
pinominie wil ook graag op de lijst, -knip mail-
Beiden erbijquote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:30 schreef gateway het volgende:
mag ik er ook bij? -knip mail-
zie reactie van Slarioux want je bent ervoor speciaal aangemeldquote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:28 schreef LazyD het volgende:
hiya, ik zou het zeer op prijs stellen ook op de lijst te komen staan
lazyd2003 AT hotmail dot commetje
en degene die me invite je bent mijn![]()
cheers![]()
heb er nog geen, maar ik dacht na 2 dagen krij gje je invites. in hoeveel ze komen geen idee. heb kan ook zijn dat google zelf beslist wanneer er invites gegeven wordt. zoals gisteren precies een invite bomquote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:37 schreef -Xerxes- het volgende:
Even nog een vraagje, misschien is het al langsgekomen en heb ik het over het hoofd gezien.
Krijg je eenmalig 3 invites of krijg je er bv eenpaar dagen later weer een paar om uit te delen?
mogen ze vaker doen,quote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:38 schreef Jump het volgende:
[..]
heb er nog geen, maar ik dacht na 2 dagen krij gje je invites. in hoeveel ze komen geen idee. heb kan ook zijn dat google zelf beslist wanneer er invites gegeven wordt. zoals gisteren precies een invite bom
er staan er (nog) geen 133 op de lijst hoorquote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:42 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Begint een beetje op UPC te lijken: Nog 132 wachtenden voor u..
Maar wat ik bedoel is dan toch wel duidelijkquote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:44 schreef Jump het volgende:
[..]
er staan er (nog) geen 133 op de lijst hoor
heb hem bij de gelukkige geplaatst.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:46 schreef maarten.toomcafe het volgende:
Nicknec heeft nu wel een mailtje ontvangen van mij. Op het moment dat hij aangeeft dat ie het toch niet doet (is nu namelijk een soort forward mailtje geworden) mag ie weer bovenaan (neem ik aan).
heb je toegevoegdquote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:48 schreef NijnKonijn het volgende:
NijnKonijn wil d'r ook 1 hebben
-knip mail-
spendeer ze aan fok ?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:49 schreef D-Devil het volgende:
Collega gebruikt zijn Gmail niet, een vriend van hem werkt bij Google in ierland en hij heeft gewoon 3 mails in zijn mail staan, hij zegt gewoon "ik heb geen invites, of ik weet niet hoe dat werkt. " Ga ik kijken, heeft ie gewoonweg 2 invites over
.
Zeg dat tegen hemquote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:50 schreef Slarioux het volgende:
Nou, geef ze weg!
Dus je laat de lijst weer 2 plekjes kleiner worden?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:49 schreef D-Devil het volgende:
Collega gebruikt zijn Gmail niet, een vriend van hem werkt bij Google in ierland en hij heeft gewoon 3 mails in zijn mail staan, hij zegt gewoon "ik heb geen invites, of ik weet niet hoe dat werkt. " Ga ik kijken, heeft ie gewoonweg 2 invites over
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |