Dus eigenlijk doe je iets goeds,quote:Op dinsdag 15 juni 2004 02:28 schreef kaminawanalaya het volgende:
[...]
maar ik denk dan weer, als ik het niet ben zoekt hij wel iemand anders..
That's the spiritquote:Op dinsdag 15 juni 2004 02:28 schreef kaminawanalaya het volgende:
nee inderdaad. niet echt nee. maar wel als ik die vrouw zie. en dan vooral die kinderen. als die vrouw erachter komt dan mag hij zijn kids nooit meer zien. maar ik denk dan weer, als ik het niet ben zoekt hij wel iemand anders..
Even raden???quote:Op dinsdag 15 juni 2004 02:33 schreef bolivian het volgende:
Maar zeg eens eerlijk, wat voor reacties had je eigenlijk verwacht?
Of populair gezegd, "wat denk je er eigenlijk zelf van?".
ik vind mezelf een kutwijf maar die goede sex werkt haast verslavend. ik wil ermee stoppen maar ik ben gewoon veel te zwak!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 02:33 schreef bolivian het volgende:
Maar zeg eens eerlijk, wat voor reacties had je eigenlijk verwacht?
Of populair gezegd, "wat denk je er eigenlijk zelf van?".
Hoezo is sex met een getrouwde man lekkerder?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 02:22 schreef kaminawanalaya het volgende:
ik heb nou regelmatig sex met een oudere getrouwde man, en je merkt toch wel dat de sex echt wel lekkerder is joh.
Dan is het maar goed dat je er een topic over opent!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 02:35 schreef kaminawanalaya het volgende:
[..]
ik vind mezelf een kutwijf maar die goede sex werkt haast verslavend. ik wil ermee stoppen maar ik ben gewoon veel te zwak!
Helemaal niet mee stoppen! Gewoon doorgaan, als jij ermee stopt gaat die kerel wel naar een ander toe en dan mis jij bovendien die goede sex... Ik zou het wel weten hoor.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 02:35 schreef kaminawanalaya het volgende:
[..]
ik vind mezelf een kutwijf maar die goede sex werkt haast verslavend. ik wil ermee stoppen maar ik ben gewoon veel te zwak!
Hij kan het inderdaad beter doen met een bekende van haar en de kids!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 02:41 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Helemaal niet mee stoppen! Gewoon doorgaan, als jij ermee stopt gaat die kerel wel naar een ander toe en dan mis jij bovendien die goede sex... Ik zou het wel weten hoor.
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 02:43 schreef wingerd het volgende:
Wil je serieus genomen worden en eerlijk antwoord krijgen?
"Was het lekker?"quote:Op dinsdag 15 juni 2004 02:43 schreef wingerd het volgende:
Wil je serieus genomen worden en eerlijk antwoord krijgen?
nee met een oudere man. niet oud maar wel 12 jaar ouder dan ik.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 02:36 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hoezo is sex met een getrouwde man lekkerder?
--edit-quote:Op dinsdag 15 juni 2004 02:45 schreef kaminawanalaya het volgende:
[..]
nee met een oudere man. niet oud maar wel 12 jaar ouder dan ik.
Ja hallo Kaminawanalaya...je noemt het topic zelf 'sex met getrouwde mannen'...geef nou eens een eerlijk antwoord. Je draait om de brij heen en wil alleen maar weten of de Psycholoog je gedrag goedkeurt....je wil er mee stoppen, zeg je, maar dan gaat 'de getrouwde man' er wellicht met je zusje vandoor (wie weetquote:Op dinsdag 15 juni 2004 02:45 schreef kaminawanalaya het volgende:
[..]
nee met een oudere man. niet oud maar wel 12 jaar ouder dan ik.
Zijzelf toch?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 02:50 schreef FritsVanEgters het volgende:
schopje R&P?
Over sex heeft niemand het hier...![]()
behalve ik dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |