quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:32 schreef detulp050 het volgende:
rotte vis
Ik weet niet of Mad Season alto kunt noemen?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:33 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Je bent zeker ook een "alto" of niet soms.
Mad Season zegt ie. Dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:37 schreef Parasense het volgende:
[..]
Ik weet niet of Mad Season alto kunt noemen?
Sorry, maar ik ben niet iemand die zich in oranje hult en met de zwakbegaafde oranje massa meeloopt.....
Jij als NSB'er hecht daar toch niet zoveel waarde aan?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:30 schreef Parasense het volgende:
Vrijheid van meningsuiting mensen, ooit van gehoord?
Mad Season vind ik dan weer niet echt alto......... maar ja, zo zie je..... meningen verschillen, zo ook over de jongens in oranje (die eens moeten gaan voetballen voor volk en vaderland ipv alleen maar voor hun eigen ego en portemonnee)quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:38 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Mad Season zegt ie. Dat dan weer wel.
Misschien ben je toch een beetje ok.![]()
stoer doenderijquote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:37 schreef Parasense het volgende:
Sorry, maar ik ben iemand die zich in oranje hult en met de zwakbegaafde oranje massa meeloopt.....
Nee ok.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:39 schreef Parasense het volgende:
[..]
Mad Season vind ik dan weer niet echt alto.......
Zie je, weer zo'n opmerking... loop je niet mee met de massa, is het weer stoerdoenderij.....quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:39 schreef detulp050 het volgende:
[..]
stoer doenderij
Iemand een Nazi noemen is geen discriminatie. Iemand weigeren omdat hij groene ogen heeft, dat is discriminatiequote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:40 schreef Parasense het volgende:
[..]
= discriminatie jongen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |