Dit bedoel ik dus:quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:34 schreef pietpaaltjens het volgende:
SLAPPE DRUIVEN !!!!!!!!!!!!!
Als je nix om voetbal geeft en oranje niet steunt ga je toch lekker spammen in het literatuur forum. Kom dan niet hier, aan die mening hebben we nix!ORANJE
![]()
Klagen moet in de klaagbaak.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:42 schreef Parasense het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus:
Ben je voor oranje mag je hier dus wel posten.
Steun je oranje niet dan hoor je te spammen in het literatuur forum.......
Dit forum gaat over het EK 2004, dus ik meen toch hier te moeten zijn
![]()
oke, nu geen doodverwensingen (ivm bans etc.) maar het komt nu toch redelijk in die richting, en als het dan toch moet, doen het dan heel hygienischquote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:55 schreef robin0223 het volgende:
IK BEN OOK VOOR DUITSLAND!!!
kut voetbal en het hele gezeik er omheen....
het is maar een dom kut spelletje, stelletje kudde dieren
Zomeer even een paar topics:quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:44 schreef Thieske het volgende:
[..]
Klagen moet in de klaagbaak.
Het wonderlijke is alleen dat de argumenten die je gebruikt om tegen NL te zijn je er niet van weerhouden om bijvoorbeeld voor Portugal te zijn waarexact dezelfde argumenten (door het geld wat hierin omgaat, arrogantie, opgeblazen gebeuren etc.) gelden.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:08 schreef Parasense het volgende:
Huh vreemd figuur??? Ik neem aan dat je het tegen mij hebt want sommige mensen zijn zo bekrompen om als je oranje niet steunt je een vreemd figuur, nazi, nsb'er of wat dan ook bent (dat vind ik nou vreemd!).
Ik ben wel vaderlandlievend, maar niet voor wat betreft het voetbal (door het geld wat hierin omgaat, arrogantie, opgeblazen gebeuren etc.).
hou je bek, waarom zijn enthiosaste (?) en vooral gezellige mensen nou weer zwakbegaafd?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:37 schreef Parasense het volgende:
[..]
Ik weet niet of Mad Season alto kunt noemen?
Sorry, maar ik ben niet iemand die zich in oranje hult en met de zwakbegaafde oranje massa meeloopt.....
Nou het is wel een bepaald soort volk hoor wat zich in oranje host enzo (vind ik he.....).quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:36 schreef Markster het volgende:
[..]
hou je bek, waarom zijn enthiosaste (?) en vooral gezellige mensen nou weer zwakbegaafd?
Dan boeit het mij niks ofzo. Maar waarom post je hier dan?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:42 schreef Parasense het volgende:
Ik kijk niet boos en ik kijk niet bli!]
Dat heb ik de afgelopen dagen té vaak gezien, begint cliché te worden.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:46 schreef Vision het volgende:
landverrader
Klopt (voor een groot deel), ik weet natuurlijk meer hier over een Seedorf dan over een speler van Zweden ofzo..... Maar ja, kijkend naar dit oranje met al dat poespas wat ik ervaar eromheen enzo.... baseer ik dus dat ik oranje niet steun.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:31 schreef Doc het volgende:
[..]
Het wonderlijke is alleen dat de argumenten die je gebruikt om tegen NL te zijn je er niet van weerhouden om bijvoorbeeld voor Portugal te zijn waarexact dezelfde argumenten (door het geld wat hierin omgaat, arrogantie, opgeblazen gebeuren etc.) gelden.
ik wil op zich ook wel met termen als "gegen die mauer" komen als je dat meer kan waarderenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:48 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Dat heb ik de afgelopen dagen té vaak gezien, begint cliché te worden.
Omdat jij zegt dat ik niet boos moet kijken als ze gaan winnen (is nergens op gebaseerd)quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:47 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Dan boeit het mij niks ofzo. Maar waarom post je hier dan?![]()
Ik ben nederlander en geen duitser!!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:44 schreef keijz het volgende:
kutduitser!
je bent misschien in Nederland geboren, maar van binnen ben je net zo zwart (rood, geel) als een mofquote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:52 schreef Parasense het volgende:
Ik ben nederlander en geen duitser!!
Ik heb nergens gezegd dat ik hoop dat Duitsland kampioen wordt..... Engeland vind ik ook prima hoor!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |