Vreemd, als dit maar verholpen wordt voor morgen...quote:Hans-Jürgen Schäfer, reporter van Bild Zeitung, heeft iets merkwaardigs ontdekt in het Estádio Dragão, waar morgen de kraker Nederland-Duitsland wordt gespeeld. De grootte van beide doelen klopt niet.
Volgens de reglementen zouden beide doelen een afmeting van 2,44 meter hoog en 7,32 meter breed dienen te hebben. Dat is niet het geval.
Het doel voor de zuid-tribune is één centimeter te hoog, zo bleek na meting met een geijkt meetlint. Beide doelen zijn voorts drie centimeter te breed. Verantwoordelijk voor de verschillen is de fabrikant, een Duits bedrijf uit Rheinland-Pfalz. De doelen zijn pas sinds november vorig jaar in gebruik.
Afgelopen zaterdag verloor gastland Portugal in hetzelfde stadion de openingswedstrijd van Griekenland. De eerste goal van de Grieken ging er fraai in de hoek in. De vraag is nu of de drie 'bonuscentimeters' hierbij doorslaggevend waren? Portugal verloor met 1-2. Het door het Nederlandse Ballast Nedam gelegde gras levert vooralsnog geen problemen op.
Neuh, het is ook mierenneukerig, maarja volgens mij moet het wel 100% in orde zijn.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:40 schreef detulp050 het volgende:
Zeg, ze wisselen van helft na de rust, dus veel voordeel heb je niet echt
Wat maakt het uit ? Als het voor iedereen even fout is, zul je geen verschil merken...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:43 schreef -Xerxes- het volgende:
Ik snap niet hoe zoiets kan. Soms ook met wereldkampioenschap Darts dat het bord te laag hangt ofzo.
Ik bedoel dat zijn toch dingen die controleer je voor een belangrijk toernooi of niet dan?!
Nou, het verschil tussen 15 en 18 cm. schijnt volgens de dames nogal wat uit te maken.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:45 schreef Tiemie het volgende:
die paar cm doen er niet zo toe, je hebt er geen voordeel mee
Dat is relatief veel he. 3 cm op meer dan 7 meter is relatief weinig.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 01:20 schreef dolfg het volgende:
[..]
Nou, het verschil tussen 15 en 18 cm. schijnt volgens de dames nogal wat uit te maken.
Moet je tegen Rensenbrink zeggen.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:45 schreef Tiemie het volgende:
die paar cm doen er niet zo toe, je hebt er geen voordeel mee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |