ik ookquote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:06 schreef Steve-O het volgende:
Ik heb hereJezus account
mooiquote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:06 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Je kunt - uiteraard - je eigen naam kiezen
:'(quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:05 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
post hier dan eens niet
dit is alleen voor stoere mensen met GMail
Daarom is het ook nog betaquote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:06 schreef QuietGuy het volgende:
Zet je beveiliging maar eens hoog en gmail.google.com in vertrouwde websites (MSIE)
...
is een vrij bekende bug, zie bugmeld-forum van FOKquote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:09 schreef KolNedra het volgende:
offtopic:
Is het normaal wanneer je iemand quote die een "/me" heeft gebruikt, dit dan foutief terecht komt in de quote ?
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:10 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
is een vrij bekende bug, zie bugmeld-forum van FOK
Daarom meld ik die bugs ook bij zequote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:09 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Daarom is het ook nog beta
ik sta op 103quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:07 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
ja ik ook, maar ik heb me pas gisteren in dat topic gemeld en vandaag sta ik al op 43
Gmail van Google [Deel 6]quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:15 schreef dabadbass het volgende:
wat bedoelen jullie met ik sta op #zoveel??
ik heb iig ook al een tijd een gmail account, ik ben lid van blogspot.com en die nodigde me uit voor zo'n account
hoe hebben jullie zo'n account voor elkaar gekregen??
zoals je misschien ziet krijg je in rooie tekst een melding dat je invites hebt die kun je doorsturen en mensen uitnodigen voor gmail. Zo zijn wij erin gekomen, een paar mensen hadden het en gaven die weg en die gaven weer invites weg enz enz.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:15 schreef dabadbass het volgende:
wat bedoelen jullie met ik sta op #zoveel??
ik heb iig ook al een tijd een gmail account, ik ben lid van blogspot.com en die nodigde me uit voor zo'n account
hoe hebben jullie zo'n account voor elkaar gekregen??
na 2 dagen gaat bovenaan een invite link komen te staan in een rode kleurquote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:17 schreef dabadbass het volgende:
Ah ok
en dan is de bedoeling?? hoe invite ik nou weer mensen??
lijstje wordt zo rap mogelijk geupdate. mensen die invite sturen naar iemand plaatsen de verstuurde namen in het vet in het topic.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:18 schreef dabadbass het volgende:
Ah ok
en dan is de bedoeling??
welke mensen moet ik inviten? word dat lijstje nog steeds geupdate?
de bovenste in de lijst (waar het emailadres bij staat) en die namen ff doorgeven in dat topic zodat de rest weer iets omhoog gaat in de lijst.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:18 schreef dabadbass het volgende:
Ah ok
en dan is de bedoeling??
welke mensen moet ik inviten? word dat lijstje nog steeds geupdate?
dan zie je een linkje in het rood dat klik je en dan stuur je mailjjes naar die die je dan invult. Als je dat ff zegt als je invites hebt in het andere topic dan kunnen ze je daar verder helpen... Als je mee wilt doen natuurlijkquote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:17 schreef dabadbass het volgende:
Ah ok
en dan is de bedoeling?? hoe invite ik nou weer mensen??
is dat ook gmail? nee?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:20 schreef Triloxigen het volgende:
Ik heb gewoon eigen server, digen domein en dus meer dan 1Gb ruimte als ik wil :p
kijk dat doe je goed hahahaquote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:23 schreef KolNedra het volgende:
* drelletje pimpt
ik ook, plus ik heb GMail, dus ik heb meerquote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:20 schreef Triloxigen het volgende:
Ik heb gewoon eigen server, digen domein en dus meer dan 1Gb ruimte als ik wil :p
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |