Jawel er is er weer eentjequote:Op zaterdag 26 juni 2004 15:56 schreef drelletje het volgende:
Tssk dan maar geen invite uitdelen... als er geen gmail topic meer is...
Je kan ook gewoon michieg@gmail.com schrijven.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 11:07 schreef Miwe het volgende:
Owja: michieg (a) gmail.com (snappie um?)
Bij mij is de afzender altijd groen, dus in de sent-folder ben ik datquote:Op donderdag 24 juni 2004 13:55 schreef deedeetee het volgende:
Ik pimp al een tijdje mee .........![]()
Maar nu een klein vraagje : hebben jullie als je in inbox of de sentbox kijkt naar binnen gekomen of verstuurde mail de namen ( die van jezelf en de ander) in verschillende kleuren staan ?
Dat schijnt niet bij iedereen 't zelfde te zijn![]()
Mijn eigen naam is altijd groen.
Bij mij dus ook en dat schijnt dus wel bij iedereen zo te zijn, men had mijn uitleg vreemd genoeg verkeerd begrepenquote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:38 schreef NetForce1 het volgende:
[..]
Bij mij is de afzender altijd groen, dus in de sent-folder ben ik dat
marre effe iets anders, ik kan dat progje om gmail in outlook te gebruiken niet openen, krijg steeds een foutmeldingquote:Op zondag 27 juni 2004 01:52 schreef AirRaid het volgende:
Staat gewoon weer een nieuwe in Dig hoorquote:Op zondag 27 juni 2004 18:33 schreef Jaystified het volgende:
OMG, kan laatste G-Mail topic niet vinden, dus daarom ga ik hier mijn probleem voorleggen:
Ik wil graag mijn G-Mail via Outlook Expres laten lopen, nou ja, in ieder geval dat ik via MSN direct naar me inbox kan, all means necessairy.. Ik heb al gelezen in OP eerder van zo'n programmatje waarmee je het via POP3 kan laten lopen, ik heb die gedownload maar ik kan hem niet openen..
Toepassing niet geïntilisererererd bla die bla..
Kan iemand me helpen? Heb alles al op die site qua info en bull gelezen, kom er weinig verder mee..
Ta
En wat heb je gestuurd?? Want alles wat je stuurt staat er ook nog op bij sent folder...quote:Op zondag 27 juni 2004 23:30 schreef mighty_myte het volgende:
ik heb 2 mails met in ieder een attachment. 1 van 602 kb en 1 van 1998 kb.
volgens dat domme gmail is 6 mb gebruikt van mijn account.
volgens mij hebben ze daar een enorme clustergrootte op die harddicks
geformat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |