Is niet zo moeilijk de laatste paar jaar mbt Lazio fansquote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:07 schreef Smeich het volgende:
[..]
altijd t laatste woord hebben he...
Dan ben ik zeker een überhuilie als ik hoop dat Nederlands wint met mooi en sportief spel?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:52 schreef Staanplaats het volgende:
Pfff...huilerds, mag hopen dat een Duitser vanavond zo'n zelfde tyfusschop krijgt.
überhuiliequote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:14 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dan ben ik zeker een überhuilie als ik hoop dat Nederlands wint met mooi en sportief spel?
Enne Totti: je bent een klootzak! Kommaarkommaarkommaarkommaar (het is tenslotte bijna 4 uur, tijd voor een soepie!)
Ik zeg: kapotschoppen die moffenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:14 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dan ben ik zeker een überhuilie als ik hoop dat Nederlands wint met mooi en sportief spel?
Ja maar dat zijn duitsersquote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:52 schreef Staanplaats het volgende:
Pfff...huilerds, mag hopen dat een Duitser vanavond zo'n zelfde tyfusschop krijgt.
Denen zijn reserve Duitsersquote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:17 schreef Boomstam het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn duitsers![]()
Dus als Nederland vanavond alle duitsers eruit schopt, dan moet Letland zaterdag tegen Denemarken?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:24 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Denen zijn reserve Duitsers
Catzoquote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:45 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik ook.
Btw als je hem uitscheld, graag in het Italiaans met spelfouten, anders begrijpt ie het niet.
Lazio roma is het toch?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:03 schreef Smeich het volgende:
[..]
Lazio Curva Nord bedoel je
hoor je mij niet zeggen maar OOK JIJ snapt het doel van dit topic nietquote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, en Bergkamp is erg fris
Mag ik 'm straffen??!!!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:00 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
[afbeelding].
Foei, Françi, niet meer doen he?
Francesco Tokkie: Bastardo!!!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:45 schreef DIGGER het volgende:
Btw als je hem uitscheld, graag in het Italiaans met spelfouten, anders begrijpt ie het niet.
Preciesquote:Op woensdag 16 juni 2004 15:46 schreef JooB het volgende:
Schiazzo
Lazio Roma is incorrect. Het is gewoon Lazio maar Nederlanders (en ook Belgen en nog wat landjes) noemen t altijd Lazio Roma of Lazio Rom zoals in Duitsland.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 19:00 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
Lazio roma is het toch?
Uitspraak is morgen pasquote:Op woensdag 16 juni 2004 17:50 schreef Adelante het volgende:
3 wedstrijden geschorst
who cares, aanklacht tegen dit papventje is er alquote:Op woensdag 16 juni 2004 17:51 schreef Hephaistos. het volgende:
Uitspraak is morgen pas![]()
Mwah, ik denk dat de commissie die rottrap ook wel meeweegt, officieus...quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Niet een beetje veel? 3 wedstrijden is nogal wat...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |