ik hoop dat onze jappie de wenkbrauw van totti open kopt.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 01:57 schreef Sport_Life het volgende:
Gister was 'ie iig bedeesd.
Inderdaad, ook op wk en ek (er staat mij iets bij van een kopstoot en hij heeft wel eens expres zijn noppen in een tegenstander gedrukt).quote:Op dinsdag 15 juni 2004 01:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zidane heeft ook ettelijke rode kaarten ontvangen.
jullie kennen elkaar?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 10:20 schreef CANARIS het volgende:
Ik ben een italie fan en een vriend van Totti, maar wat hij gisteren in de 93 ste minúut deed is misselijk makend.
<knip>
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:07 schreef maxson het volgende:
Dus,dat hoort er allemaal bij en
Haland kan er over meepraten.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:20 schreef American_Nightmare het volgende:
Nu was er gelukkig niks aan de hand maar voor het zelfde geld beeindig je iemands carriere met zo'n karatetrap.
of net als van Tichellen .quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:19 schreef Doekes het volgende:
Totti![]()
Tis net een Duitser...
Op ongeveer zo'n manier is mijn glorieuze carriere ook aan z'n eind gekomen.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:20 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Haland kan er over meepraten.
Categorie Keane op Haland hoor.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:37 schreef DIGGER het volgende:
Ach, de tackle van Totti was veel te hard, had zelf ook rood verwacht, maar overdrijven hier is ook een vak hoor.
Jij stond vast te juichen bij de Schwalbe van Flappie tegen Argentinie in '98quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:38 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Categorie Keane op Haland hoor.
Donkerrood met een wedstrijd of 8 schorsing. Niks overdreven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |