Weet je zeker dat je niet jezelf ruikt?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:05 schreef hellmondunited het volgende:
totti stinkt naar stront
ik weet t zekerquote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:07 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet jezelf ruikt?
Oh oke, dan is het goed.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:08 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
ik weet t zeker
(dit topic is om totti af te zeiken, niet dan?)
quote:
Ja, en Bergkamp is erg frisquote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:05 schreef hellmondunited het volgende:
totti stinkt naar stront
Nee die Camoranesi dan met z'n knotje, hij miste alleen een handtasje.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:01 schreef BB-King het volgende:
Totti had trouwens ook nog eens zo'n nichtenkapsel.
Alleen daarvoor had hij al een rode kaart voor moet krijgen... jeetje vlechtjes.
Of Davids op hem zetten in de tweede ronde. Tegen Stam zal ie het ook wel uit z'n hoofd laten.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 01:14 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Met z'n allen op Totti volgende wedstrijd
Dat was heel die nederlaag van de Itailianen.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 01:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
Walgelijk mannetje. Zijn rode kaart tegen Korea was het hoogtepunt van het WK 2002![]()
Tuurlijk, want totti is de enige die klaagt als ie een kaart krijgt. Alle anderen die kaarten krijgen die bedanken de scheids zeker als ze aan het schreeuwen zijn.. Please!!!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 01:17 schreef dolfg het volgende:
Typisch gedrag van een gefrustreerde Italiaan...
Dat ie nog gaat klagen bij de scheids over die gele kaart is nog wel het ergste.
Arrogante lamlul.
Scheids uit het toernooi knallen en Totti uit de basis timmeren.
Baggerspeler.
In dit geval had ie inderdaad de scheids moeten bedanken dat het bij geel bleef.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 01:40 schreef vinnie81 het volgende:
[..]
Tuurlijk, want totti is de enige die klaagt als ie een kaart krijgt. Alle anderen die kaarten krijgen die bedanken de scheids zeker als ze aan het schreeuwen zijn.. Please!!!
Hij had in zijn handjes moeten knijpen dat ie geen rood kreeg.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 01:40 schreef vinnie81 het volgende:
[..]
Tuurlijk, want totti is de enige die klaagt als ie een kaart krijgt.
Zidane heeft ook ettelijke rode kaarten ontvangen.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 01:51 schreef Sport_Life het volgende:
iid triest en ik hoop dat ie achteraf nog gestraft wordt, dit bedoel ik nou van die achterlijke 'wereldspelers', ze worden bijna allemaal agressief tegen het eind van de wedstrijd als ze achterstaan. Dat heb ik bij Zidane geen moment gezien.
Whehe, Zidane is het schoolvoorbeeld van een aggressief straatvechtertje...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 01:51 schreef Sport_Life het volgende:
iid triest en ik hoop dat ie achteraf nog gestraft wordt, dit bedoel ik nou van die achterlijke 'wereldspelers', ze worden bijna allemaal agressief tegen het eind van de wedstrijd als ze achterstaan. Dat heb ik bij Zidane geen moment gezien.
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 01:56 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Whehe, Zidane is het schoolvoorbeeld van een aggressief straatvechtertje...
Gister was 'ie iig bedeesdquote:Op dinsdag 15 juni 2004 01:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zidane heeft ook ettelijke rode kaarten ontvangen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |