Ik zeg: "aargh".quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:03 schreef nikky het volgende:
nou plekkie vrij voor?
maanvis?
van mij mag je een zoon krijgen als je dat wilquote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja vertel maar alles: krijg ik een zoon of een dochter van je schat?
Ik pieker er niet over! Je weet dondersgoed dat we hadden afgesproken dit voorlopig niet bekend te maken!!! En nu plemp je het zomaar op het forum neer en wil je ook nog eens niet eens daarover praten... wat is dat voor iets achterlijks!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou het lijkt me toch wat vreemd om over zoiets als een baby hier grappen over te makenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb inmiddels het vermoeden van wél.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Of we worden hier allemaal in de zeik genomen, dat kan ook nog altijd
hij stopt toch met modden dus het maaktem toch geen hol meer uit wat er over gedacht wordt...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou het lijkt me toch wat vreemd om over zoiets als een baby hier grappen over te maken
Speelt je vriendinnetje leuk mee met haar boze smilies of wat.
Dit soort dingen zijn toch echt meer om in de privésfeer te doen dan op een forum lijkt me.
Of we worden hier allemaal in de zeik genomen, dat kan ook nog altijd
Sorry dude.... Ik heb leergeld moeten betalen.........quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:04 schreef Magneet het volgende:
Fles, ik ga nu pitten. Het kan me niet verrekken hoe maar morgenvroeg zorg je er maar voor dat je dit allemaal teruggedraaid hebt anders slaap je de volgende keer in Ieper maar op de straat
Het was inmiddels wel duidelijk dat je 'm erin hebt gehangen hoor, jeetje zegquote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:40 schreef Dr_Flash het volgende:
de tijd van er-omheen-dralen is voorbij...
Zonder kurkquote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:46 schreef Bluezz het volgende:
Hij heeft zijn fles er ook gewoon ingehangen dus hè![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |