Nee en dat gaan we na dit leuke grapje zeker zo houden!quote:Op maandag 14 juni 2004 23:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet ook nog steeds niks![]()
Idd, mod dat wil je toch neit zijn.quote:Op maandag 14 juni 2004 23:47 schreef Stranger het volgende:
Yay, de jaarlijkse leegloop is weer begonnen.
wat hij zegt...quote:Op maandag 14 juni 2004 23:35 schreef kastanova het volgende:
Ik ben je volgens mij nog nooit tegengekomen op het forum, dus euuh, doei ofzo.
quote:Op maandag 14 juni 2004 23:44 schreef static het volgende:
Moet ik zeker weer inspringen op GC.
Tuurlijk kerel. Heel logisch.quote:Op maandag 14 juni 2004 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Jonges, kom op nou, ik baal er ook van dat ik GC in de steek moet laten...... Het was eigenlijk niet de bedoeling![]()
Maar we hebben besloten het toch te houden
en dat gaat voor mij toch even voor
Doe es ff SNEL normaalquote:Op maandag 14 juni 2004 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Jonges, kom op nou, ik baal er ook van dat ik GC in de steek moet laten...... Het was eigenlijk niet de bedoeling![]()
Ik weet niet hoe ik jouw posts moet opvatten.quote:Op maandag 14 juni 2004 23:49 schreef calvobbes het volgende:
[..]Gezellig
dr.Heintje_Davidsquote:Op maandag 14 juni 2004 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
daar is een reden voor....quote:Op maandag 14 juni 2004 23:52 schreef static het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik jouw posts moet opvatten.
Ah, en die ga jij nu geven?quote:Op maandag 14 juni 2004 23:53 schreef GeneralFailure het volgende:
[..]
daar is een reden voor....
Nou je begint met een mannetje en een vrouwtje. Die gaan samen op een slaapkamer dingen doen die het daglicht niet verdragen.quote:Op maandag 14 juni 2004 23:56 schreef Bluezz het volgende:
Flash, vertel nu eens in chronologische volgorde hoe het in elkaar zit please?
Ja dat kan je wel zeggen dat het zo ging, maar z'n verantwoordelijkheid nemen in het begin..echt niet!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:00 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nou je begint met een mannetje en een vrouwtje. Die gaan samen op een slaapkamer dingen doen die het daglicht niet verdragen.
En met een beetje mazzel komt daar na 9 maanden een nieuw vrouwtje of mannetje uit.
moet je maar niet in een constante staat van dronkenschap verkerenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Slaapkamer? Maerycke? Ik kan me niks van een slaapkamer herinneren hoor....
wil je het echt weten?quote:Op maandag 14 juni 2004 23:54 schreef static het volgende:
[..]
Ah, en die ga jij nu geven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er kan er maar 1 de beste zijn.
Ja vertel maar alles: krijg ik een zoon of een dochter van je schat?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:02 schreef Maerycke het volgende:
Ja, vertel hier verdomme gelijk alles!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |