Precies, sorry dat ik het zeg maar ik kan me ook voornamelijk ergeren aan de meningen van vrouwen over voetbalquote:Op maandag 14 juni 2004 23:18 schreef Barca het volgende:
Ach ja ... zo'n doos ... die neem je toch niet serieus?
En Clarence is al jaren de nationale pispaal. Dat zal wel nooit meer veranderen. Ook al schiet hij ons naar de titel.
Ja ik hoop het niet, maar ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat je als speler dit niet raakt.quote:Op maandag 14 juni 2004 23:24 schreef Beerik het volgende:
Typisch Nederlands toch? (en ook nog eens ongeacht welke tak van sport) En als ze nu 3 of 4 wedstrijden winnen, dan worden ze weer op handen gedragen... Boeit het verder?
Niet alleen bij voetbal. Ik ben zelf een fanatieke basketballsupporter/-fan en regelmatig lees ik opmerkingen die het uiterlijk van een speler betreffen. Hallo ... al is die gast lelijker dan Kwasimodo en arroganter dan Iverson, Kobe Bryant en Shawn Kemp bij elkaar dan nog doet dat niet ter zake. Een speler moet een waardevolle bijdrage leveren aan de prestatie van de ploeg. En hij hoeft echt geen gezellige huisvader te zijn. Dennis Rodman is het schoolvoorbeeld.quote:Op maandag 14 juni 2004 23:20 schreef sieb het volgende:
[..]
Precies, sorry dat ik het zeg maar ik kan me ook voornamelijk ergeren aan de meningen van vrouwen over voetbal
Mij interesseert het niks. Ik heb toch wel mijn mening.quote:Op maandag 14 juni 2004 23:24 schreef Beerik het volgende:
Typisch Nederlands toch? (en ook nog eens ongeacht welke tak van sport) En als ze nu 3 of 4 wedstrijden winnen, dan worden ze weer op handen gedragen... Boeit het verder?
Wesley staat NIET in de basis!quote:Op maandag 14 juni 2004 23:29 schreef Edenoniphobic het volgende:
Ik steun voor de volle 100% als ze morgen op het veld staan, dan is er toch niks meer aan te doen. Maar tot die tijd kan Dick het in zijn angstpsychose nog helemaal verneuken. Ik zie nu al weer doem-opstellingen zonder Sneijder. Dus je moet kritisch blijven tot het laatste moment want Dick staat op instorten. Mensen die wankelen moet je sturen.
bron?quote:Op maandag 14 juni 2004 23:31 schreef Barca het volgende:
[..]
Wesley staat NIET in de basis!
Bleek wel uit de partijtjesquote:Op maandag 14 juni 2004 23:33 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
[..]
bron?
Niet officieel tot morgen. Kan allemaal behoren tot het spel. Als het echt zo is zou het alweer de 1e blunder zijn, want hij heeft veruit de beste pass voor aanvoer naar voren. En moet ik weer eens vaststellen dat het laffe van Dick weer naarmate het heter wordt de boventoon voert...quote:Op maandag 14 juni 2004 23:31 schreef Barca het volgende:
[..]
Wesley staat NIET in de basis!
Ja, zo mag ik het zienquote:Op maandag 14 juni 2004 23:35 schreef jpzegthallo het volgende:Nederrrrrrrrrrrrrrland
Ik ga zo studio sport kijken... nog niet gezien namelijkquote:Op maandag 14 juni 2004 23:35 schreef Barca het volgende:
[..]
Bleek wel uit de partijtjes
Vind ik ook ... zonder hem was het EK misschien wel helemaal niet gehaald..quote:Op maandag 14 juni 2004 23:39 schreef Barca het volgende:
Ik wou dat ik coach was ... Die Dickie Dick ... goed om De Boer te brengen, zijn pass hebben we nodig. Maar dan Sneijder eruit?De man die zo goed speelde tegen Schotland, die voorzetten zo op maat gaf dat RvN ze er zo in kon blazen.
Helaas wel, ja!quote:Op maandag 14 juni 2004 23:42 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
[..]
Vind ik ook ... zonder hem was het EK misschien wel helemaal niet gehaald..
maja Dick beslist...
Qua spelersmateriaal misschien (al weet ik dat zelfs niet zeker), maar qua collectief zeker NIET! Tsjechie is veel hechter, Zweden ook, Griekenland, Italie en Denemarken.... support vooral het NL-11tal maar ga niet die domme betweterige hollander uithangen die altijd denkt beter te zijnquote:Op maandag 14 juni 2004 23:43 schreef RuudGullit het volgende:
Idd. We hebben na Frankrijk gewoon het beste elftal, dat vinden andere landen ook.
Typisch Nederlands, dat gezeik..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |