Ja dus als mensen dubbel geinvite zijn dan moeten ze de mail even doorsturenquote:Op maandag 14 juni 2004 23:15 schreef KolNedra het volgende:
[..]
Kan je invites (die je ontvangen hebt) forwarden ?
je staat er bijquote:Op maandag 14 juni 2004 23:15 schreef gr8w8 het volgende:
Mag ik ook op de lijst...
ik las dat jij er 2 weggeeft. Heb je al invites? zo ja, heb je ze al verstuurd?quote:Op maandag 14 juni 2004 23:15 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Ze zijn niet zo specifiek persoonsgebonden.
Ow de inhoud van de mail zit een soort van unieke code in o.i.d ?quote:Op maandag 14 juni 2004 23:16 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dus als mensen dubbel geinvite zijn dan moeten ze de mail even doorsturen
zie slar hierbovenquote:Op maandag 14 juni 2004 23:15 schreef drelletje het volgende:
vertel mij even aan wie ik een invite moet geven kan niet goed opletten nu namelijk ben aan het gmailen jeeej
(franciss@gmail.com)
Heb je 'm dubbel? doorhobbelen danquote:Op maandag 14 juni 2004 23:16 schreef keijz het volgende:
jaaaaaaaaaaaaa keb hem binnenflat_erik bedankt
Als jij nou de nummer 1 van de huidige lijst een invitation doorstuurt. (ervan uitgaande dat die klopt), en die ander die er 2 heeft de nummer 2, dan gaat het goedkomen, lijkt me.quote:Op maandag 14 juni 2004 23:15 schreef drelletje het volgende:
vertel mij even aan wie ik een invite moet geven kan niet goed opletten nu namelijk ben aan het gmailen jeeej
(franciss@gmail.com)
Nee, ik wacht tot de rust is wedergekeerdquote:Op maandag 14 juni 2004 23:16 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
ik las dat jij er 2 weggeeft. Heb je al invites? zo ja, heb je ze al verstuurd?
aangepastquote:Op maandag 14 juni 2004 22:58 schreef drelletje het volgende:
et plaatje van deze OP is ouder dan die van ht vorige OP kiek da ma ff is een mooier plaatje
done, met je mail uit profielquote:Op maandag 14 juni 2004 22:58 schreef Fuxl het volgende:
Hee ik wil ook Gmail
man, wat een lang mailadresquote:Op maandag 14 juni 2004 23:03 schreef Murray het volgende:
* Jump meldt!
Tering, 100 wachtenden voor me.![]()
M'n e-mail staat in m'n profiel.
ah ok. Was even benieuwd. Je mist nog wel es wat in zo'n rap lopende reeksquote:Op maandag 14 juni 2004 23:17 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Nee, ik wacht tot de rust is wedergekeerd
je staat erbijquote:Op maandag 14 juni 2004 23:20 schreef teig het volgende:
mag ik ook op de lijst??? Mijn mail is: -knip mail-
thanx!!!
nee 1x gehad, keijzer@gmail.com is binnenquote:Op maandag 14 juni 2004 23:17 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Heb je 'm dubbel? doorhobbelen dan![]()
quote:Op maandag 14 juni 2004 23:21 schreef Slarioux het volgende:
De dubbele invite van drelletje gaat naar Renesite
De dubbele invite van thefella gaat naar Man_made_god
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |