http://www.bbc.co.uk/virtualreplay/euro2004/index.shtml?04039quote:Op maandag 14 juni 2004 21:09 schreef GizartFRL het volgende:
De BBC heeft wel een reply mogelijkheid voor de mooiste momenten geloof ik.
primaquote:Op maandag 14 juni 2004 21:10 schreef PhatRabbit het volgende:
Ik heb nog een EK-recept voor jullie.
Ingrediënten:
- Winamp 5
Bereiding:
Men installeert Winamp 5, start deze vervolgens op en toetst de volgende combinatie: Alt-L. Voor de EK-liefhebber is er dan onder de optie Internet TV een relevante link te vinden. Al roerende en scrollende komt men daar vanzelf achter.
Bon appetit.
eeehmmz, ik zie hem niet, hoe heet ie?quote:Op maandag 14 juni 2004 21:20 schreef GizartFRL het volgende:
Ik heb nederland 2 op de pc.Dank je Phatrabbit.
Aanradertje voor mensen die geen tv tot hun beschikking hebben.quote:Op maandag 14 juni 2004 21:10 schreef PhatRabbit het volgende:
Ik heb nog een EK-recept voor jullie.
Ingrediënten:
- Winamp 5
Bereiding:
Men installeert Winamp 5, start deze vervolgens op en toetst de volgende combinatie: Alt-L. Voor de EK-liefhebber is er dan onder de optie Internet TV een relevante link te vinden. Al roerende en scrollende komt men daar vanzelf achter.
Bon appetit.
Wat is het portugese woord voor voetbal?quote:Op maandag 14 juni 2004 21:21 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
eeehmmz, ik zie hem niet, hoe heet ie?
ik hoor alleen commentaar..ik keek bij het 'hoofdstuk' 2004quote:Op maandag 14 juni 2004 21:10 schreef PhatRabbit het volgende:
--Winamp voetbal verhaal--
ik zou het echt bij god niet wetnquote:Op maandag 14 juni 2004 21:23 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Wat is het portugese woord voor voetbal?
Futebolquote:Op maandag 14 juni 2004 21:26 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
ik zou het echt bij god niet wetn
hoe heb je dat geflikt....ik kan em echt niet vindequote:Op maandag 14 juni 2004 21:20 schreef GizartFRL het volgende:
Ik heb nederland 2 op de pc.Dank je Phatrabbit.
ohw daar kijk je dus....ik kon er al niet op komen...quote:Op maandag 14 juni 2004 21:51 schreef PhatRabbit het volgende:
Tenzij iemand nu ff snel een 10Mbit/100Mbit upload beschikbaar heeft is Futebol iig voor vanavond offline...![]()
way coolquote:Op maandag 14 juni 2004 21:10 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
http://www.bbc.co.uk/virtualreplay/euro2004/index.shtml?04039
voor engeland frankrijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |