-edit- al gevonden, Sophie Tabouret. Wat vinden jullie van dit liedje?quote:Op maandag 14 juni 2004 20:51 schreef Marnick het volgende:
Kan iemand mij vertellen wie dat meisje is?
De volledige 3-minutenversie bestaat al sinds de eerste uitzending van de reclame.quote:Op maandag 14 juni 2004 20:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Van mij zouden ze er een volwaardig nummer van mogen maken, van 3 minuten ofzo.
Maar ik weet niet of het dan nog wel leuk is. Als er zwakke coupleten omheen zitten ofzo. Maar in de reclame vind ik het heel leuk. Althans, de Nederlandse dan, die met die andere talen is minder.
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:56 schreef search64 het volgende:
Lekker wijf.
ze ziet er wel anders uit dan in die reclamequote:Op maandag 14 juni 2004 20:55 schreef Marnick het volgende:
[..]
-edit- al gevonden, Sophie Tabouret. Wat vinden jullie van dit liedje?
-edit- sorry, verkeerde knopje, ik wou eigenlijk edit, ipv quote.
iddquote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:56 schreef search64 het volgende:
Lekker wijf.
Logischquote:Op woensdag 16 juni 2004 18:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Volslagen Mobiel is de titel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop