nee, dat is de Ultimate Version.quote:Op maandag 14 juni 2004 20:08 schreef _kokkie_ het volgende:
Zit deze in de Tin Can?
ja regio 2 , plaatje heb ik gewoon van internet geplukt.quote:Op maandag 14 juni 2004 20:15 schreef _kokkie_ het volgende:
Regio 2? (Het plaatje laat de regio 4 versie zien...)
quote:[TK] [DVD] Terminator 2 ; Judgment Day >Special Edtion<
weggehaald? wat, de letter 'i'?quote:Op maandag 14 juni 2004 20:13 schreef ShaoliN het volgende:
Tiepfaut weggehaald.
storyboard werkt hier perfect andersquote:Op maandag 14 juni 2004 21:41 schreef LomarVe het volgende:
Is een hele fijne DVD, heb ik vorig jaar in Berlijn gekocht. Alleen valt me op dat er een gedeelte is wat totaal niet werkt, iets met het storyboard ofzo?
kopenquote:Op maandag 14 juni 2004 23:08 schreef LomarVe het volgende:
mmmz, ik kom niet verder dan het scherm waarin je wordt verteld door het menu te kunnen scrollen door de toetsen op je afstandsbediening te gebruiken. Weird.
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:17 schreef LomarVe het volgende:
Whehehehe..nee dank je....
dan haal je hem daar toch? ik houd je niet tegen.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 09:13 schreef Morgil het volgende:
3 euro. Hij kost hier 5,99 bij de Witte Boeken winkel
wat ik me zo kan bedenkenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:19 schreef Bellerophon het volgende:
Welke scenes zijn er dan extra in verwerkt?
ik heb hem al, maar ik wil hem ook kado doen aan iemand, vandaar bied ik 3 euro.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:14 schreef Peter_Griffin22 het volgende:
[..]
dan haal je hem daar toch? ik houd je niet tegen.
dan heb je niet veel over voor die 'iemand'quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:59 schreef Morgil het volgende:
[..]
ik heb hem al, maar ik wil hem ook kado doen aan iemand, vandaar bied ik 3 euro.
preciesquote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:23 schreef LomarVe het volgende:
jep, tien euro is niet veel voor deze DVD, ik heb nog nooit zoveel extra's gezien, je bent er langer zoet mee dan de film zelf...en die is al erg lang!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |