He, dan kan niet luisteren...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 19:27 schreef static het volgende:
De 28e zijn laffer en ik op de radio om wat anekdotes te vertellen.
Zo goed ken ik je nou ook weer niet, ik heb je alleen eens iets horen vertellen over voor het zingen uit de kerk gaan.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:40 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben overigens heel vroom!Dat was Golfer er vergeten bij te vertellen
en dat betrof slechts "horen en vertellen"?????quote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Zo goed ken ik je nou ook weer niet, ik heb je alleen eens iets horen vertellen over voor het zingen uit de kerk gaan.
Jammer dat jouw vader nog even het refrein wou zingen voor hij weggingquote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Zo goed ken ik je nou ook weer niet, ik heb je alleen eens iets horen vertellen over voor het zingen uit de kerk gaan.
Je bent djonkuh, ga slapuhquote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:40 schreef Dagonet het volgende:
lief topic![]()
laffer lief
static nie lief, mag niet van static, static is een botte lul
Neem je je zwembroek mee en vergeet je vooral geen tetanus-prik?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:40 schreef Dagonet het volgende:
static nie lief, mag niet van static, static is een botte lul
Is al zeker: we komen.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:53 schreef SunChaser het volgende:Static en laffer overwegen nog te komen naar FR voor een update
Heb er nu al zin an
als jij weer je tutu meeneemet!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:52 schreef static het volgende:
[..]
Neem je je zwembroek mee en vergeet je vooral geen tetanus-prik?
MGquote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:39 schreef Bluezz het volgende:
Misschien neem ik de MG ook weer mee
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:54 schreef static het volgende:
[..]
Is al zeker: we komen.
Hoe weet jij wie dat is?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:56 schreef nikky het volgende:
[..]
MG
Nee, de week daarop; de 28e.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 01:02 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Cool! Maandag he?
ow oke goed dat je het zegt. Schuiven we Lois en Karin ff een week doorquote:Op zaterdag 19 juni 2004 01:03 schreef static het volgende:
[..]
Nee, de week daarop; de 28e.
Nou, dat hoeft nou ook weer niet hoor.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 01:05 schreef SunChaser het volgende:
[..]
ow oke goed dat je het zegt. Schuiven we Lois en Karin ff een week door
Geen probleem, OUD is nog niet aangekondigd en we moeten nog iets logistiek regelen met K&L, als in dat Arno en ik langsgaan.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 01:08 schreef static het volgende:
[..]
Nou, dat hoeft nou ook weer niet hoor.
Mystery Guestquote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:59 schreef static het volgende:
Hoe weet jij wie dat is?
misschien kunnen we de uitzending met BHFH overtreffen door:quote:Op zaterdag 19 juni 2004 01:11 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Geen probleem, OUD is nog niet aangekondigd en we moeten nog iets logistiek regelen met K&L, als in dat Arno en ik langsgaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |