Zeg dan gewoon dat ik niet welkom benquote:Op donderdag 17 juni 2004 15:49 schreef static het volgende:
Lijstje is up-to-date.
Hoog tijd voor een vernieuwde versie dusquote:Op donderdag 17 juni 2004 15:29 schreef QyRoZ het volgende:
Die heb ik dik een jaar geleden al ontmoet.
Ok: je bent niet welkom.quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:07 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat ik niet welkom ben
ChrisJX 2.0 ?quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:51 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Hoog tijd voor een vernieuwde versie dus
Ik ga echt proberen er dit jaar bij te zijn, zodat ik niet weer alle lol mis. Even mijn vakantie nog goed plannen.quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:32 schreef static het volgende:
Maandag op de radio.
Voor de mensen die er vorig jaar waren, plaats even wat leuke anekdotes.
De leuke dan he, niet de beschamende e.d..
tja.. dan heb ik toch echt niks te zeggenquote:Op donderdag 17 juni 2004 21:32 schreef static het volgende:
Maandag op de radio.
niet de beschamende e.d..
Dus ik mag niets zeggen over Cynix?quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:32 schreef static het volgende:
Maandag op de radio.
De leuke dan he, niet de beschamende e.d..
Je mag best wel vertellen dat hij in Merels' bed geslapen heeftquote:Op donderdag 17 juni 2004 21:36 schreef golfer het volgende:
Dus ik mag niets zeggen over Cynix?
Dat probleem heb ik ook.quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:35 schreef just me het volgende:
[..]
tja.. dan heb ik toch echt niks te zeggen
Als ik enigzins invloed op de ballotage-commissie heb (be afraid, be very afraid Laffer en Static) dan ben jij, want we hebben jou al een keer gemeet en je past in dit zooitje wat er komt, van harte welkom op deze meeting.quote:Op donderdag 17 juni 2004 23:12 schreef Brighteyes het volgende:
Op het risico van 'who the fuck are you' af...
- kotsende, kladlopende in slaap vallende pubers [...]toestemming [...] ouder(s) [...] vragen
- de dedicated full-time losers
- travo's (prupke)
- personen die niet tegen alcohol kunnen [...] tiet van de moeder [...] melk [...] zuigen
Hint: het helpt als je een vrouw bent.![]()
PS: mensen die een rondleiding over de Wallen willen hebben even melden svp.
* meldt
*duikt weg en wacht verdict af...
Dat vond de door ons toen meegenomen Mistery Guest ook.quote:Op donderdag 17 juni 2004 23:23 schreef Cynix ® het volgende:
Ik heb me prima vermaakt hoor.
Heb je niet.quote:Op donderdag 17 juni 2004 23:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Als ik enigzins invloed op de ballotage-commissie heb (be afraid, be very afraid Laffer en Static)
Ok.quote:en je past in dit zooitje wat er komt
je bent toch wel kerkelijk hè, dat is namelijk wel èèn van de eisenquote:Op donderdag 17 juni 2004 23:46 schreef Brighteyes het volgende:
Thanks Static!
Enneh Golfer, bedankt voor het 'kruiwagentje' spelen, is weer eens wat anders dan een rollator
Of je kijkt even in je agenda voordat je je moed bij elkaar raapt om je aan te melden.![]()
Ik ga er nog even vanuit dat ik wel kom, maar er is dus een kans... *zucht*
Niet miepen, zaterdag een grote meid, zondag... (..) ook.quote:Op donderdag 17 juni 2004 23:46 schreef Brighteyes het volgende:
Thanks Static!
Enneh Golfer, bedankt voor het 'kruiwagentje' spelen, is weer eens wat anders dan een rollator
Of je kijkt even in je agenda voordat je je moed bij elkaar raapt om je aan te melden.![]()
Ik ga er nog even vanuit dat ik wel kom, maar er is dus een kans... *zucht*
en zo niet dan is dat wel aan te leren hoorquote:Op vrijdag 18 juni 2004 00:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet miepen, zaterdag een grote meid, zondag... (..) ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |