Dan heb ik liever jouw warmtequote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:02 schreef miss_bleu het volgende:
Gewoon bij een zwerver gaan liggen!
Oh ja! Da's waar ook! Op welke boot sta jij?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:36 schreef laffer het volgende:
tja, en over dagonet .....
we zijn er nog niet over uit![]()
d`r is wel gay-parade dus hij zal wel in de buurt zijn...
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:37 schreef Ripley het volgende:
*meldt* ik denk dat ik ook wel even langs kom huppelen
Is dezelfde constructie als vorig jaar niet te regelen?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 18:17 schreef Cynix ® het volgende:
Oh jee, ik moet natuurlijk ook nog iets van een slaapplaats ritselen.
En als je in die buurt genoeg geld bij je hebt, kan je ook wel uren vertoeven in 1 van die kleine (meestal rood verlichte) kamertjes.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 18:24 schreef static het volgende:
Ohw, trouwens, voor degenen die geen slaapplaats kunnen regelen: ernaast is een hotelletje (wel meer daar).
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 18:20 schreef static het volgende:
Is dezelfde constructie als vorig jaar niet te regelen?
Dat was vorig jaar ook al zoquote:Op dinsdag 15 juni 2004 18:24 schreef static het volgende:
Ohw, trouwens, voor degenen die geen slaapplaats kunnen regelen: ernaast is een hotelletje (wel meer daar).
Same here.....quote:Op dinsdag 15 juni 2004 04:09 schreef Harrie het volgende:
Ik had zojuist weer een feestje en iedereen viel in slaap maar ik kom nog steeds
kan ik ergens blijven Crashen ???
Komen je ouders niet?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:25 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Same here.....
Geen idde, heb ze er nie over gehoord, maar mochten ze niet komen... Ist wel handig dak ergens kan pittenquote:Op woensdag 16 juni 2004 00:07 schreef static het volgende:
[..]
Komen je ouders niet?
Hmmm... Als de honden er niet zijn had ik al een plaatsje aan nikky en gelly beloofd.quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:08 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Geen idde, heb ze er nie over gehoord, maar mochten ze niet komen... Ist wel handig dak ergens kan pitten
Gelukkig, al die plakkerigehied moeten we nie hebbuhquote:Op woensdag 16 juni 2004 00:09 schreef static het volgende:
*lijm weghaalt*
Zeg, vader, wij gaan wel ff plakken dan hèquote:Op woensdag 16 juni 2004 00:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Gelukkig, al die plakkerigehied moeten we nie hebbuh
Ander keertje, moederquote:Op woensdag 16 juni 2004 00:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zeg, vader, wij gaan wel ff plakken dan hè
Laffer misschien een plaats over in mijn 'oude' buurt de bijlmer??quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:10 schreef static het volgende:
[..]
Hmmm... Als de honden er niet zijn had ik al een plaatsje aan nikky en gelly beloofd.
Kee, daten op de 5jaars miet dan papsquote:Op woensdag 16 juni 2004 00:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ander keertje, moeder
En trouwens, attendeer ze dan even op dit topic.quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:08 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Geen idde,
Zalk doen..quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:22 schreef static het volgende:
[..]
En trouwens, attendeer ze dan even op dit topic. [afbeelding]
Nou, hup.quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:23 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Zalk doen..
DIe slapen en ik zit al bijna 2weken bij furby en vleermuisquote:Op woensdag 16 juni 2004 00:35 schreef static het volgende:
[..]
Nou, hup.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |