en drank wil ik niet aan je verspillen dus....quote:Op dinsdag 15 juni 2004 01:29 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ow ik ben imuun voor paracetemoldingen, imbuprofen 400 mg werkt ook niet meer, en morfine doet ook zijn werk niet echt meer
begint al goed hierquote:Op dinsdag 15 juni 2004 01:27 schreef static het volgende:
[..]
Vorig jaar overtreffen? Ja he.
Da's wel de bedoeling lijkt mequote:Op dinsdag 15 juni 2004 01:27 schreef static het volgende:
[..]
Vorig jaar overtreffen? Ja he.
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 01:37 schreef Light het volgende:
[..]
Da's wel de bedoeling lijkt me
Vorig jaar was ook al goed, maar 't kan vast beter
je bent welkomquote:Op dinsdag 15 juni 2004 03:56 schreef DaMook het volgende:
Ik heb vrij gevraagd en als ik dat krijg kom ik wel onder voorbehoud zet mij dus maar op de mischien lijst
Ow en die rondleiding over de wallen wil ik dan ook
ik neem aan dat iemand wel een niet te duur hoteletje weet of een ander adres om te slapen ?
of misschien een andere fokker.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 03:56 schreef DaMook het volgende:
ik neem aan dat iemand wel een niet te duur hoteletje weet of een ander adres om te slapen ?
Coolquote:Op dinsdag 15 juni 2004 04:06 schreef laffer het volgende:
[..]
je bent welkom![]()
static moet je ff op de lijst zetten morgen, komt wel goed![]()
zie de post onder je, ik had al op je gerekendquote:Op dinsdag 15 juni 2004 04:09 schreef Harrie het volgende:
Ik had zojuist weer een feestje en iedereen viel in slaap maar ik kom nog steeds
kan ik ergens blijven Crashen ???
ow jij had al op me gerekend dusquote:Op dinsdag 15 juni 2004 04:09 schreef laffer het volgende:
[..]
of misschien een andere fokker.
ik zit zelf al vol ( woon niet zo groot)
dat zeg ikquote:Op dinsdag 15 juni 2004 04:10 schreef laffer het volgende:
[..]
zie de post onder je, ik had al op je gerekend![]()
Ja daarom een adresje indien mogelijk en anders ben ik ook niet te beroerd om een hoteletje te nemen of desnoods in de auto slapen (alhoewel me dat niets lijkt in A'damquote:Op dinsdag 15 juni 2004 04:09 schreef laffer het volgende:
[..]
of misschien een andere fokker.
ik zit zelf al vol ( woon niet zo groot)
regelen we allemaal welquote:Op dinsdag 15 juni 2004 04:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja daarom een adresje indien mogelijk en anders ben ik ook niet te beroerd om een hoteletje te nemen of desnoods in de auto slapen (alhoewel me dat niets lijkt in A'dam)
tuurlijk, schurftkut!!!!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 04:10 schreef Harrie het volgende:
[..]
ow jij had al op me gerekend dus
ik ook van jouquote:Op dinsdag 15 juni 2004 04:15 schreef laffer het volgende:
[..]
tuurlijk, schurftkut!!!!
trustuh kerelquote:Op dinsdag 15 juni 2004 04:15 schreef Harrie het volgende:
ik ga slapen, ik heb nog een vakantie te verwerken en dat valt een beetje zwaar allemaal
trusteeeeeeeee
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 04:14 schreef laffer het volgende:
[..]
regelen we allemaal wel![]()
![]()
er moet wat te regelen zijnquote:Op dinsdag 15 juni 2004 04:17 schreef DaMook het volgende:
[..]Toppie
nu eerst nog vrij krijgen al zal dat het probleem niet zijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |