*het volgende topic gaat het je lukken* *het volgende topic gaat het je lukken*quote:Op zondag 20 juni 2004 01:11 schreef laffer het volgende:
[..]
*het volgende topic gaat lukken* *het volgende topic gaat lukken*
Over een paar postsquote:Op zondag 20 juni 2004 05:16 schreef nikky het volgende:
wanneer dan?
Ben stiekem ook best wel te moe om fanatiek te gaan posten eigenlijkquote:Op zondag 20 juni 2004 12:31 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, maar dan moet laffer natuurlijk wel in de buurt zijn, dus we moeten ook weer niet al te veel posten...
fijn!quote:Op maandag 21 juni 2004 00:45 schreef static het volgende:
Je staat erbij.
Als Mike en Stranger geen vrouwen meenemen is er nog wel ruimte voor een Heslinga bij mij.quote:Op zondag 20 juni 2004 22:50 schreef Mr. Orange het volgende:
Ja, heeft toch iemand een slaapplek voor me??
Want gaat waarschijnlijk toch lastig worden met vervoer.
quote:Op maandag 21 juni 2004 13:12 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Als Mike en Stranger geen vrouwen meenemen is er nog wel ruimte voor een Heslinga bij mij.
Yeah rightquote:Op maandag 21 juni 2004 13:12 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Als Mike en Stranger geen vrouwen meenemen .....
Aanmelden mag altijd, of je welkom bent is een tweede.quote:Op maandag 21 juni 2004 15:41 schreef KixAss456 het volgende:
*meld* als dat mag![]()
Ag ik ben altijd gezellig op meetsquote:Op maandag 21 juni 2004 15:44 schreef static het volgende:
[..]
Aanmelden mag altijd, of je welkom bent is een tweede.
Mooi.quote:Op maandag 21 juni 2004 13:12 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Als Mike en Stranger geen vrouwen meenemen is er nog wel ruimte voor een Heslinga bij mij.
dan ontferm ik mij daar wel over, die beebs dan.quote:Op maandag 21 juni 2004 23:48 schreef static het volgende:
Maar wat nou als Mr. Orange een stel beebs meeneemt?
Natuurlijk, jij wel, ouwe snoepert!quote:Op maandag 21 juni 2004 23:51 schreef golfer het volgende:
[..]
dan ontferm ik mij daar wel over, die beebs dan.![]()
Je doet je best maar, ik zit dan toch allang op de wallenquote:Op maandag 21 juni 2004 23:51 schreef golfer het volgende:
dan ontferm ik mij daar wel over, die beebs dan.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |