Tja, dan moeten ze wel allemaal tegelijk spelenquote:Op maandag 14 juni 2004 16:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik zal maar aftrappen dan:
1. Ruud van Nistelrooij
2. Philip Cocu
3. Pierre van Hooydonck
4. Roy Makaay
5. Arjen Robben
Negatievelingen hebben we niet nodig, en kom aub niet aanzetten met realisme...quote:Op maandag 14 juni 2004 16:58 schreef Parasense het volgende:
Welke strafschoppenserie? Ze halen de tweede ronde niet eens!!
Dickie zou jij moeten bellen om mee te doen...Een extra speler die goed kan koppen is nooit weg natuurlijk...quote:Op maandag 14 juni 2004 16:58 schreef Parasense het volgende:
Welke strafschoppenserie? Ze halen de tweede ronde niet eens!!
* eens isquote:Op maandag 14 juni 2004 16:57 schreef TimmyAsd het volgende:
1. van nistelrooij
2. Sneijder
3. Cocu
4. van hooijdonk
5. van bronckhorst
Jij maakt je echt niet gelieft he, ik maghopen voor je dat je een goed kloontje heb anders zal je vanaf vandaag nooit meerergens een vriendlijk woordje ontvangen op fokquote:Op maandag 14 juni 2004 17:05 schreef Parasense het volgende:
Negatief? Mensen wordt wakker, de zeepbel spat spoedig uiteen!!
Wel tof dat je fan van iemand bent. Maar moet je het wel goed schrijvenquote:Op maandag 14 juni 2004 17:06 schreef Luchtpost het volgende:
1.Landzaad.
2.Landzaad.
3.Landzaad.
4.* Landzaad .
5.Landzaad.
*ook eens isquote:Op maandag 14 juni 2004 17:04 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
* eens is
Ik had mijn twijfels er al over.quote:Op maandag 14 juni 2004 17:28 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Wel tof dat je fan van iemand bent. Maar moet je het wel goed schrijven![]()
![]()
Vrijheid van meningsuiting jongen..... ik zeg dat toch ook niet tegen mensen die zeggen dat oranje kampioen wordt?quote:Op maandag 14 juni 2004 17:17 schreef Boomstam het volgende:
[..]
Jij maakt je echt niet gelieft he, ik maghopen voor je dat je een goed kloontje heb anders zal je vanaf vandaag nooit meerergens een vriendlijk woordje ontvangen op fok
En dan heb ik het niet eens over je taalfouten en dat je OFFtopic gaat knul...........quote:Op maandag 14 juni 2004 17:17 schreef Boomstam het volgende:
[..]
Jij maakt je echt niet gelieft he, ik maghopen voor je dat je een goed kloontje heb anders zal je vanaf vandaag nooit meerergens een vriendlijk woordje ontvangen op fok
Zenden niet, die viel bij die bewuste penalty en scoorde lucky met z'n standbeen,quote:Op maandag 14 juni 2004 17:15 schreef Asskicker14 het volgende:
1. van Hooijdonk(meest constante)
2. van Nistelrooy(heeft er ook al veel ingeschoten met Man. Utd, maar ook een paar gemiste)
3. Makaay(heeft er al een paar ingeschoten met Bayern)
4. Zenden(maakte winnende goal uit penalty met Middlesbrough in Carling Cup)
5. van der Sar(dat verwacht niemand, net als die Butt van Leverkusen)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |