abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Games maandag 14 juni 2004 @ 16:10:28 #1
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_19883784
Patrick Kluivert lijkt veel van zijn krediet te hebben verspeeld. De Amsterdamse spits mocht zelfs niet meedenken over Oranje's tactiek, en dat bevreemdde hem. 'Dat had ik namelijk wel verwacht', zei hij op de persconferentie van het Nederlands elftal.
Het is nu dus voor het eerst dat Kluivert onder Dick Advocaat ter discussie staat. Mits fit, werd hij tot nu toe altijd opgeroepen, en als dat het geval was, kreeg hij vrijwel altijd een basisplaats. In de 24 interlands die onder Advocaat werden afgewerkt, mocht Kluivert er twintig vanaf het begin beginnen.

Maar dat krediet is op. Hij moet tegen Duitsland niet alleen zijn basisplaats laten aan Ruud van Nistelrooy, maar werd bovendien - in tegenstelling tot Phillip Cocu, Frank de Boer, Ruud van Nistelrooy en Edgar Davids - niet door de bondscoach betrokken in een gesprek over de speelwijze.

En daarover was Kluivert teleurgesteld. 'Ik had dat namelijk wel verwacht', zo liet hij weten. 'Ik had er alleen al graag bij willen zitten om te weten waar het over ging.'

Kluivert liet daarnaast weten dat men de mislukte samenwerking tussen hem en Van Nistelrooy niet alleen op de spitsen mag afschuiven. 'Ruud en ik moesten soms vijftig meter overbruggen om druk te zetten, terwijl dat niet nodig was. Verdedigend moesten we teveel doen, wat weer nadeling was voor onze aanvallende acties.'

BRON. www.vi.nl
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
  maandag 14 juni 2004 @ 16:12:08 #2
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_19883809
Eerst fatsoenlijk voetballen, mag 'ie daarna gaan ouwehoeren.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  Redactie Games maandag 14 juni 2004 @ 16:13:20 #3
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_19883840
quote:
Op maandag 14 juni 2004 16:12 schreef Verbal het volgende:

V.
Dat gevoel had ik ook idd. F De boer mag dan wel geen superspeler meer zijn maar die beschikt in mijn ogen wel over voldoende ervaring en inzicht.
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
pi_19883851
Als ie net zo lult als voetbalt, dan is het gesprek een overbodig iets
pi_19883941
Jammer, deze maatregel komt een paar jaar te laat.
  maandag 14 juni 2004 @ 16:23:13 #6
62471 SnookieMJ
Ya Damn Skippy
pi_19884118
ik vind het totaal onzin dat de boer daar wel bij is en kluivert niet, hij is wel onze topscorer allertijden. ik vind zon bijeenkomst zowieso onzin, advocaat moet dat zelf kunnen beslissen. zo kweek je alleen maar onrust.
Op vrijdag 17 juni 2005 20:22 schreef Echtwelkloon het volgende:
Ik heb wat pauper lemmings gezien in mijn tijd, maar dit slaat alles. :')
pi_19884408
Hij moet niet zo huilen en gewoon weer eens een keer gaan voetballen. En wat Frank de Boer er deed weet ik idd ook niet.

En een gesprek over de speelwijze met spelers vind ik nog niet zo'n gek idee, in z'n eentje komt Advocaat er iig niet uit.
pi_19884427
Als beste voetballer van Nederland kan ik me daar iets bij voorstellen.
Jesus saves but death prevails.
pi_19884533
Eens te meer een teken van hoe die laffe Advocaat zich laat leiden door de publieke opinie
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  maandag 14 juni 2004 @ 17:26:01 #10
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_19885710
quote:
Op maandag 14 juni 2004 16:12 schreef Verbal het volgende:

V.
My two cents
Die gozer roept bij mij agressie op met zijn vadsige lijf en buiten proportionele salaris
Laat hem eerst maar eens gaan lopen voor de bal
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_19885748
Buzzer
pi_19888159
Die Kluivert zorgt altijd voor ornrust binnen de oranje selectie
٩๏̯͡๏)۶
pi_19888232
quote:
Op maandag 14 juni 2004 19:10 schreef Ronaldsen het volgende:
Die Kluivert zorgt altijd voor ornrust binnen de oranje selectie
Vergeet niet de rest van de Kabel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties