Yep!quote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:29 schreef mordradead het volgende:
[..]
aha, incognito dus
Coolquote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:27 schreef -Eddow- het volgende:
[..]
Inderdaad ik ga weer eens wat verzinnen....
Ik heb ze ook nog hoorquote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:39 schreef majic het volgende:
Opzich zitten er wel een paar leuke tussen, alleen wat ik verbazingwekkend vind is dat NIEMAND het raar vind dat jij nog blijkbaar autotjes hebt staan![]()
Autotjesquote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:39 schreef majic het volgende:
Opzich zitten er wel een paar leuke tussen, alleen wat ik verbazingwekkend vind is dat NIEMAND het raar vind dat jij nog blijkbaar autotjes hebt staan![]()
Ik ben 20 en ik heb ze ook nog steeds.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:39 schreef majic het volgende:
Ik vind het raar dat jij het raar vindt dat iemand nog auto's heeft staanquote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:39 schreef majic het volgende:
Andy niet in de basis morgen dusquote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:20 schreef Boink het volgende:
Andy, Patrick en Edwin zijn op hun day-off ff aan het ballen op de pier. Patrick paast de bal aan andy maar ziet niet dat ie op het randje komt, en aangezien andy niet kan zwemmen zijn de gevolgen niet te overzien!!
[afbeelding]
Jep, want overmars staat er al "zeker" inquote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:00 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Andy niet in de basis morgen dusJippie
zien we misschien eindelijk iets goeds op de rechterflank
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |